AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Har folk som har besøksforbud lov å treffe hveandre dersom begge ønsker det? Hører at det er mange som gjør det... Er det lovlig om begge vil det, uten å melde ifra til myndighetene? Dersom en har besøksforbud, og den andre vil treffes, har vedkommende da lov å treffe personen? Noen som vet om regelen? Kan politiet eller myndighetene forhindre kontakt når begge ønsker det. Leste en blogg om noen som møttes, tiltross for at de hadde besøksforbud. Anonymous poster hash: e2bb4...d2a Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Er du igang IGJEN...lag nå en bruker, du har laget 10 anonyme tråder om denne fyren allerede. Alle har rådet deg til å holde deg unna. Endret 6. januar 2016 av Bytex 7 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Har folk som har besøksforbud lov å treffe hveandre dersom begge ønsker det? Hører at det er mange som gjør det... Er det lovlig om begge vil det, uten å melde ifra til myndighetene? Dersom en har besøksforbud, og den andre vil treffes, har vedkommende da lov å treffe personen? Noen som vet om regelen? Kan politiet eller myndighetene forhindre kontakt når begge ønsker det. Leste en blogg om noen som møttes, tiltross for at de hadde besøksforbud. Anonymous poster hash: e2bb4...d2a Hvis begge parter vil møtes, men det likevel er besøksforbud er den ene parten umyndiggjort. Jeg kjenner noen i akkurat den situasjonen du beskriver og der er den ene umyndiggjort og myndighetene har bestemt at de ikke skal møtes, likevel så møtes de i skjul. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Har folk som har besøksforbud lov å treffe hveandre dersom begge ønsker det? Hører at det er mange som gjør det... Er det lovlig om begge vil det, uten å melde ifra til myndighetene? Dersom en har besøksforbud, og den andre vil treffes, har vedkommende da lov å treffe personen? Noen som vet om regelen? Kan politiet eller myndighetene forhindre kontakt når begge ønsker det. Leste en blogg om noen som møttes, tiltross for at de hadde besøksforbud. Anonymous poster hash: e2bb4...d2a Hvis begge parter vil møtes, men det likevel er besøksforbud er den ene parten umyndiggjort. Jeg kjenner noen i akkurat den situasjonen du beskriver og der er den ene umyndiggjort og myndighetene har bestemt at de ikke skal møtes, likevel så møtes de i skjul. Jeg har faktisk bekjentskap til noen som hevder de hadde besøksforbud også. Men allikevel så møtes de og har sex. . Dersom politiet oppdaget det, kan de risikere problemer da? Anonymous poster hash: e2bb4...d2a Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Jeg har faktisk bekjentskap til noen som hevder de hadde besøksforbud også. Men allikevel så møtes de og har sex. . Dersom politiet oppdaget det, kan de risikere problemer da? Ja. Straffen er automatisk amputasjon av ïnvolverte kroppsdeler. Skjerp deg. Endret 6. januar 2016 av BIGG 5 Lenke til kommentar
Janbanan123 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Har folk som har besøksforbud lov å treffe hveandre dersom begge ønsker det? Hører at det er mange som gjør det... Er det lovlig om begge vil det, uten å melde ifra til myndighetene? Dersom en har besøksforbud, og den andre vil treffes, har vedkommende da lov å treffe personen? Noen som vet om regelen? Kan politiet eller myndighetene forhindre kontakt når begge ønsker det. Leste en blogg om noen som møttes, tiltross for at de hadde besøksforbud. Anonymous poster hash: e2bb4...d2a Hvis begge parter vil møtes, men det likevel er besøksforbud er den ene parten umyndiggjort. Jeg kjenner noen i akkurat den situasjonen du beskriver og der er den ene umyndiggjort og myndighetene har bestemt at de ikke skal møtes, likevel så møtes de i skjul. Jeg har faktisk bekjentskap til noen som hevder de hadde besøksforbud også. Men allikevel så møtes de og har sex. . Dersom politiet oppdaget det, kan de risikere problemer da? Anonymous poster hash: e2bb4...d2a Hvis det skjer flere ganger eller noe alvorlig så vil den personen som er umyndiggjort kanskje få problemer, men mye som er teknisk sett ulovlig blir ikke gjort noe med i slike situasjoner. Det som brukes mest i slike situasjoner er å unngå at slike ting skjer i utgangspunktet og ikke å straffe partene mest mulig i ettertid. Hvis den umyndiggjorte personen ikke klarer å leve etter apparatets premisser så vil henne bli passet på hver gang henne går ut eller får besøk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Tror du virkelig at denne konebankeren har lyst å møte og ha sex med deg etter flere uker uten å ha tatt noe som helst kontakt? Du må gi deg snart. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Tror du virkelig at denne konebankeren har lyst å møte og ha sex med deg etter flere uker uten å ha tatt noe som helst kontakt? Du må gi deg snart. Hvem snakker du til? Jeg sier at jeg kjenner noen som har møtt hveandre, og hatt sex. Anonymous poster hash: e2bb4...d2a 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Trådstarter: Min klare anbefaling er å gå til terapi, det er åpenbart at du har problemer med denne saken. 5 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Siden du åpenbart ikke er fornøyd med svarene du får her, kan du ikke ringe politiet eller en advokat eller noe og spørre? 3 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Siden vi antar at dette er en og samme bruker som har spurt om dette før og allerede fått svar stenger jeg denne tråden.Fortsetter brukeren å påpeke at hun ønsker å bryte loven og besøke eksen sin må vi vel vurdere å ta kontakt med Politi for å hindre dette samt sørge for at vedkommende får straff og den behandlingen hun behøver av helsevesenet.Tråden stenges. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg