morgan_kane Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Heisann, hva er grunnen til at porteringsdatoen settes minst 1 uke fram i tid når man bytter abbonnement? Denne prosessen burde jo vært automatisert slik at kunden selv kan gjøre det via nett. Kundeservice fikser det jo på dagen dersom man ringer og spør, så burde vært en mulighet for kunden å legge inn melding om at man er klar for portering når simkort er mottatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Tipper at det har noe med angrefrist å gjøre. Dessuten får avgivende operatør noen dager på seg til å ringe for å vinne deg tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå