Gå til innhold

Hvorfor settes porterinsdatoen over en uke fram i tid etter at du får simkort?


Anbefalte innlegg

Heisann, hva er grunnen til at porteringsdatoen settes minst 1 uke fram i tid når man bytter abbonnement? Denne prosessen burde jo vært automatisert slik at kunden selv kan gjøre det via nett. Kundeservice fikser det jo på dagen dersom man ringer og spør, så burde vært en mulighet for kunden å legge inn melding om at man er klar for portering når simkort er mottatt.

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...