Torstein Norum Bugge Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 LG V10 med dobbeltskjerm er noe av det mest spesielle på markedet i dag.LGs mest spesielle mobil har fått lanseringsdato i Norge Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Storfornøyd med min G4, så blir nok LG neste gang å Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 "Old news;-) " Dette blir årets mobil, selv om den offisielle kom ut i 2015 og "bare har 808 snapdragon" Lenke til kommentar
Thegamerboy1999 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Gleder meg til denne Noen som vet om den innebydge høykvalitets lydprosessoren fungerer med spotify og liknende? 2 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Gleder meg til denne Noen som vet om den innebydge høykvalitets lydprosessoren fungerer med spotify og liknende? altså, man trenger ikke en høykvalitets lydprossessor for Spotify. Tror beste kaviltet derfra er 320kbs om jeg ikke tar feil. Skal ta i bruk den lydprossessoren skikleig får man laste ned flac-filer eller high quality streams fra Tidal. Lenke til kommentar
Alehol Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Kunne godt tenkt meg en sånn en ja ? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gleder meg til denne Noen som vet om den innebydge høykvalitets lydprosessoren fungerer med spotify og liknende? altså, man trenger ikke en høykvalitets lydprossessor for Spotify. Tror beste kaviltet derfra er 320kbs om jeg ikke tar feil. Skal ta i bruk den lydprossessoren skikleig får man laste ned flac-filer eller high quality streams fra Tidal. Jeg hører forskjell på lyden i mobilen min og PCen min over YouTube. PCen gir bedre lyd. Så nei, du må ikke ha lossless for å få bedre lyd av bedre lydbrikke. Folk hører lett forskjell på god og dårlig lydbrikke, men det er jo bare virkelige lydentusiaster som påstår de hører forskjell på lossless i forhold til høykvalitets AAC, eller mp3. Lenke til kommentar
OnkelGrusom Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Når bindingstiden min går ut i mars på min Note 4 så er det denne jeg skal ha, helt klart. Hadde Lg G2 og var kjempefornøyd med den og jeg har egentlig aldri funnet meg helt til rette med Samsung så jeg krysser fingrene for Lg V10 Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gleder meg til denne Noen som vet om den innebydge høykvalitets lydprosessoren fungerer med spotify og liknende? altså, man trenger ikke en høykvalitets lydprossessor for Spotify. Tror beste kaviltet derfra er 320kbs om jeg ikke tar feil. Skal ta i bruk den lydprossessoren skikleig får man laste ned flac-filer eller high quality streams fra Tidal. Jeg hører forskjell på lyden i mobilen min og PCen min over YouTube. PCen gir bedre lyd. Så nei, du må ikke ha lossless for å få bedre lyd av bedre lydbrikke. Folk hører lett forskjell på god og dårlig lydbrikke, men det er jo bare virkelige lydentusiaster som påstår de hører forskjell på lossless i forhold til høykvalitets AAC, eller mp3.Poenget var jo egentlig det at det er ikke noe spesielt med spotify som tar i bruk lydbrikken. Lyder jo lik der som på youtube med samme brikke (såklart avhengig av kvaliteten da). Lenke til kommentar
franck.pedersen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Det kan se ut som min LG G2 flex får avløsning og blir erstattet av denne. Jeg vil vel muligens savne flexens bueform som er fin når en bærer mobilen på hoften. Lenke til kommentar
franck.pedersen Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ja, denne blir nok å erstatte flex G2 modellen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå