Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg igjen... og en historie som må bearbeides

Kjærlighetssorg, og bearbeidelse og tanker  

9 stemmer

1. 1. Ville du sett på denne mannen som en som har utnyttet og brukt deg?

• Ja
      6
    • Nei
      3
  2. 2. Vil du tro at denne mannen har sex med eksen sin når han er med henne?

• Ja
      7
    • Nei
      2
  3. 3. Vil du tro at denne mannen er syk i oppførselen

• Ja
      2
    • Nei
      7
  4. 4. Vil du tenke at han ikke er et tap når han behandler deg på den måten?

• Ja
      6
    • Nei
      3
  5. 5. Ville du vært lei deg dersom du var meg nå?

• Ja
      5
    • Nei
      4
  6. 6. Synes dere at han opptrer kynisk med å la vær å prate ut, og bare forsvinne?

• Ja
      5
    • Nei
      4
  7. 7. Synes dere historien høres merkelig ut?

• Ja
      2
    • Nei
      7
  8. 8. Ville dere tatt pause fra dating, og bruke noen måneder nå for å komme over han?

• Ja
      3
    • Nei
      6
  9. 9. Ville dere tenkt at dere er bra nok , men at det er han som er problemet her?

• Ja
      6
    • Nei
      3
  10. 10. Ville dere håpet på at han kom tilbake?

• Ja
      3
    • Nei
      6
  11. 11. Har du opplevd noen lignende før?

• Ja
      4
    • Nei
      5

Anbefalte innlegg

Har man lov å føle kjærlighetssorg? Og hvor lenge er det naturlig å ha den? Jeg opplevde å møte en mann for over 17 måneder siden. Vi møttes på nettet, på en nettkanal. Han var ikke norsk. Han poengterte allerede før vi møttes at jeg måtte akseptere at han besøkte eksen sin, og var mye med henne når han var hjemme i hjemlandet sitt. Jeg trodde det var et vennskapsforhold og at når jeg ble sammen med han så ville jeg komme foran henne, så jeg aksepterte situasjonen. 

Vi ble sammen, og han viste veldig interesse for meg. Jeg følte følelser for han og. Og alt virket som en drøm. Men han poengterte at selv om vi var sammen så ville eksen alltid være nummer 1 for han, vennene nummer 2 og jeg i siste rekke. Jeg var så blindt forelsket at jeg aksepterte det.. og tenkte at det var bare noe han kanskje sa.... 

I april i fjor så dumpet han meg, uten at han hadde noe å sette fingeren på. Etter dette var vi venner og fuckfriends frem til september. Da ville han plutselig aldri vite av meg igjen. Etter dette så stalket han meg, og han begynte å chatte med meg på en chat.. Vi camsexet, og så ble det til at vi hadde sex igjen.. i desember og i på 1 nyttårsdag. Etter dette vil han uten en årsak ikke snakke mer med meg igjen. 

Nå sitter jeg igjen med en kjærlighetssorg... Har jeg lov å ha kjærlighetssorg når bruddet var et faktum i april? Jo.... jeg har vel lov fordi han har jo faktisk hatt kontakt med meg helt til 1.januar i år. Så dermed så kom det en sorg nå, over at jeg nå tror jeg har mistet han.

Egentlig føler jeg meg ganske brukt og utnyttet.. 

Jeg vil for å bearbeide sorgen min... Nå er det 5 dager siden jeg møtte han sist... ligge ut en avstemning for hvordan dere tolker og opplever lignende situasjon. Tenk at dere er meg når dere svarer. 

Anonymous poster hash: f26ac...0ce
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...