Rolf Kristensen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Ett eple.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Stilig er mitt uttrykk her. Enkle motiver, meget god komposisjon og oppsett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kreativt og stilig bilde - sylskarpt er det også hilsen Torhild Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nydelig stilleben , flott komponert , skarpt med fine farger , kontraster og lys . Mvh Allec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Enkelt, men spennende bilde. Flott med den grove strukturen og det det røde eplet korrekt plassert i bildeflata. Godt jobba! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 An apple a day??? Absolutt flott arrangert stilleben dette, Rolf. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Både tøft og stilig, liker det Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 Mange hjertelige takk til dere alle sammen for de hyggelige kommentarene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Flott lys som gjør bildet både dekorativt og interessant. Fin eksponering. Jeg ville midtstilt fatet slik at eplet alene lagde den spennende ubalansen. Som det er nå, virker det litt tilfeldig i utsnittet for meg. Litt mere luft under fatet enn over hadde også perfeksjonert komposisjonen. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Flott lys som gjør bildet både dekorativt og interessant. Fin eksponering. Jeg ville midtstilt fatet slik at eplet alene lagde den spennende ubalansen. Som det er nå, virker det litt tilfeldig i utsnittet for meg. Litt mere luft under fatet enn over hadde også perfeksjonert komposisjonen. Mange takk for din reflekterte kommentar Lassern ! Er helt enig med deg i at det også kunne funket bra med andre utsnitt her.....men så er det dette med smaken og baken da Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg