Gå til innhold

Oculus Rift prisen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting er prisen, en annen ting er at du står uten norsk reklamasjonsrett. For 3-400 ville jeg tatt den risikoen, men ikke for 6-700 dollar. 

Vent heller på HTC Vive. Men skal du derimot ha et billig VR sett må man nok uansett vente på 2. gen ser det ut til.

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Blir å vente til Komplett osv får dette jeg. Da er det dyngevis med innhold ute siden det vil vel ta langt ut på høsten før det er nok å levere til butikker. Og som MrL nevner, en har norsk reklamasjonsrett som er veldig bra.

Jeg ville fks aldri ha kjøpt noe dyrt ifra Apple.com sin butikk å måtte forholde meg til marerittet med garanti og norsk forbruker rett der slik...

Lenke til kommentar

Blir å vente til Komplett osv får dette jeg. Da er det dyngevis med innhold ute siden det vil vel ta langt ut på høsten før det er nok å levere til butikker. Og som MrL nevner, en har norsk reklamasjonsrett som er veldig bra.

Jeg ville fks aldri ha kjøpt noe dyrt ifra Apple.com sin butikk å måtte forholde meg til marerittet med garanti og norsk forbruker rett der slik...

Nå er det ikke sikkert de vil la andre nettbutikker selge dem. Tror jeg.

Lenke til kommentar

Hei. Det viser seg at prisen på 600 dollar er dobbelt så mye som jeg trodde. Dette er uten frakt også. Vi må også huske at vi må betale toll, merverdiavgift osv. Jeg er veldig skuffet... :/ 

Har du heftig nok hardware til å drive dritten uansett da?

Lenke til kommentar

Hei. Det viser seg at prisen på 600 dollar er dobbelt så mye som jeg trodde. Dette er uten frakt også. Vi må også huske at vi må betale toll, merverdiavgift osv. Jeg er veldig skuffet... :/ 

Har du heftig nok hardware til å drive dritten uansett da?

Det var det eneste jeg hadde i boks... :/

Lenke til kommentar

Nå er det ikke sikkert de vil la andre nettbutikker selge dem. Tror jeg.

Nei det er jo ikke sikkert. Får bare vente å se. Men er konge at VR nå endelig er på vei.

Blir å kjøpe PlayStation VR i første omgang da prisen på den burde være en god del lavere. Konsollen har jeg jo allerede og den trenger ikke en massiv oppgradering til flere tusenvis av kroner som min PC trenger...  :confused:

Så får det bli enten oppgradering eller en ny PC med VR der til høsten. Om ikke PSVR dekker behovet og det ikke er noe vits da...

Lenke til kommentar

Initial Launch Countries

1.png
Kevin
I går kl. 18.26

The initial launch countries the Oculus Rift will ship to beginning with preorders on January 6th are:

• Australia
  • Belgium
  • Canada
  • Denmark
  • Finland
  • France
  • Germany
  • Iceland
  • Ireland
  • Italy
  • Japan
  • Netherlands
  • New Zealand
  • Norway
  • Poland
  • Spain
  • Sweden
  • Taiwan
  • United Kingdom
  • United States

We will continue to add more countries over time and will update the community when additional countries can purchase the Oculus Rift.

https://support.oculus.com/hc/no/articles/216091397-Initial-Launch-Countries

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...