heartlife Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Hallaisen... Har seg slik at jeg har snakket en del med ei jente bak kassa i lokalbutikken min i det siste, og fått en god tone. Jeg er egentlig en sjenert mann, men har turt å småprate litt med den vakre jenta noen ganger i det siste. Hun er så utrolig søt! Målet mitt er jo å be hun ut, men er ikke så lett å tørre. Men da jeg var innom ista mannet jeg meg hvertfall nok opp til å spørre hva hun heter (så kan jeg kanskje søke hun opp på facebook og finne ut om hun allerede er opptatt). Først så hørte jeg ikke hva hun sa, så jeg sa "hva sa du?", hun svarte meg igjen og sa navnet sitt. Men denne gangen klarte jeg heller ikke å høre hva hun sa, og var flaut å spørre en tredje gang med masse folk i kø bakover så jeg sa bare "okey, hyggelig!" også gikk jeg. Men jeg vet jo fortsatt ikke hva hun heter, og det blir så flaut neste gang om jeg ikke "husker" hva hun het allerede! Hørtes ut som hun begynte med 'æ' og sa "ælen" eller mer "ærling", men det henger jo ikke på en såkalt greip. Har noen forslag til hva det kan være hun sa? Hva heter den flotte dama? Hun jobber svært sjeldent, så kan bli en stund til neste gang, og har hvertfall lyst til å finne hun på facebook, så jeg vet om jeg prøver meg på noen som er ledig eller ikke. Er på leting så må vite dette nå. Hvis hun er singel, er hun perfekt! vh frustrert fyr Anonymous poster hash: 1f8c6...055 Jeg har blitt forsøkt sjekket opp mange ganger på jobben. Sjarmerende... Jeg ber trådstarter forsøke seg på den damen han liker Endret 22. januar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
oslojenta90 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Neste gang gi hun en lapp med ditt navn og tlf.nr, og si du gjerne vil ta med henne ut. Gi den diskreet, og si les den senere? 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Jeg har faktisk denne uken opplevd det 4 ganger. Og det er at kunder sier noen komplimenter for så å si at de ville gjerne tatt en kaffe med meg. Hehe, men jeg er sjenert. Jeg er ikke i datemodus ennå. Vil være litt alene nå. Men det er jo sjarmerende. Og må ærlig talt si at jeg ble sjarmert av dem som våger å forsøke seg på den måten, selv om jeg følte bare for å løpe å gjemme meg av sjenanse Så tips til gutter: Ja,... det er ikke noe dumt å sjekke folk opp slik. Er kun sjarmerende Endret 25. februar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå