AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Hennes reaksjon a) Vi gir ikke ut privattelefon til kunder eller b) Jeg har type eller c) Jeg er alenemor for to tvillingpar, og er ikke på utkikk akkurat nu eller d) *skriver fornøyd ned sitt tlf nr* eller e) Jeg er lesbisk eller f) Er altfor opptatt med jobb og eksamener for tida. Prøv igjen om ett år. Hahah ja det er vel kanskje alternativene. Håper og tror på D! En dag igjen nå, så lenge hun ikke bytter bort vakta si imorgen. Spenningen stiger..... Anonymous poster hash: 1f8c6...055 Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Fortell oss hvordan det går imorgen da! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Og nå feiger du ikke ut!!!!!!! Seriøst! Anonymous poster hash: 4fb57...7a7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Og det måtte du være anonym for å si? Snakk om å være feig.... Neida hihi jeg skal komme med post når jeg har fått nummeret hennes imorra!!! Anonymous poster hash: 1f8c6...055 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Hahah, jeg synes også dette er søtt for det er sååå typisk å feige ut hver gang. Lykke til idag Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Nå er jeg spent!! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg håper virkelig du er ute med frøkna altså siden du ikke er her. Om ikke blir jeg lei meg. Anonymous poster hash: 4fb57...7a7 Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 De sitter sikkert på Mcdonalds's og spiser hver sin saftig hamburger nå Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Eller ligger i senga og lager fremtidens butikkmedarbeider(e) Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2016 Hey folkz! Sorry at jeg kommer så sent, men satt i flere timers møte etter jobb idag og kom sent til butikken. Men hun var der fortsatt, og.... I did it! "Hei Erle!" (Meg) "Heihei." "Det var Erle, sant?" "Ja stemmer." "Okei." "Jeg spiser litt godteri bak kassa hihi.." (Hun) "Åja hehe, det holder deg vel våken.." (Wtf?) "Det blir bla bla bla. Pose?" "Nei nei.." .......pinlig stillhet...... (Jeg finner frem Tlf) "Men du, kan jeg få nr ditt?" "Nr mitt? Hvorfor det?" (Hun overrasket) "Så kan jeg ringe deg en dag, også finne på noe?" "Nei hehe, jeg har kjæreste jeg.." well that's that MEN, JEG TURTE HVERTFALL! (Slow clap) Krevde mye ass, var helt skjelven etterpå haha... God trening i frimodighet hvertfall!!! Anonymous poster hash: 1f8c6...055 25 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Bravo! Du turte ihvertfall Synd hun hadde kjæreste, men neste jente kanskje er ledig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Du turte iallefall å spørre! Kjempe bra!!! Anonymous poster hash: 4fb57...7a7 Lenke til kommentar
Lord- Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Kan jeg få spørre om hvilken butikk dette var? Og hvor i landet er vi? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Aldri vært så engasjert i en tilfeldig tråd her på forumet. Utrolig kjipt at historien ikke fikk en verdig slutt, men tusen til deg for forsøket! 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Lord goes in for round two! bra jobba! nå vet du i alle fall! 2 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 (endret) Bra jobba ;-) Endret 21. januar 2016 av Aiven Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Kudos uansett utfallet TS! Ballene dine vokste litt større i dag. Be proud! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2016 Wow takk for gode tilbakemeldinger og creds folkz, det var fin belønning!! Kjipt hun var opptatt ja, men jeg er uansett veldig fornøyd så jeg synes det ble "happy ending" på denne tråden selvom vi kanskje ikke blir sammen. Om jeg fortsatt handler med hu om et halvt års tid elns skal jeg spørre om hun fortsatt er opptatt hihi.... Kan jeg få spørre om hvilken butikk dette var? Og hvor i landet er vi? Hvorfor vil du vite det?? Anonymous poster hash: 1f8c6...055 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå