Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Navn på jente i butikken..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å gå rundt grauten er det mest usexy som finnes, etter man har etablert kontakt med ei jente må man svært raskt bare gønne på og si "mulig jeg er litt frempå her men, har du lyst til å ta en kaffe eller noe med meg en dag?"..... 

 

etter 1 minutt i dialog med en dame har hun allerede bestemt seg for hva hun vil svare på et slikt spørsmål og det høres ut som TS er langt over sin tid.... make a move! du må flytte relasjonen ut av kassa!



Anonymous poster hash: bf00d...791
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Strengt tatt trenger du vel ikke navnet hennes, men om du ikke hørte det er det ingen skam å spørre igjen. Det jeg hadde gjort (og har gjort) er å gå på butikken en gang det er lite folk der og det ikke er noen bak deg i kassen. Dette KAN være litt tricky i matbutikker, særlig de som er populære.

 

Så hadde jeg småsnakket litt og videre bare gått rett på sak med et lite preludium: "Du virker som en morsom jente. Har du lyst å finne på noe sammen en dag?"

 

I en lite populær butikk er det ikke noe stress å da utveksle telefonnummer, men om dette er en populær butikk kan det være en fordel å være effektiv og gjøre det før kunder kommer (tenker da på hennes skyld). Du kan for eksempel på forhånd ha skrevet nummeret ditt ned på en lapp eller spørre henne etter en penn og skrive ned nummeret ditt/hennes på en kvittering. 

Lenke til kommentar

Strengt tatt trenger du vel ikke navnet hennes, men om du ikke hørte det er det ingen skam å spørre igjen. Det jeg hadde gjort (og har gjort) er å gå på butikken en gang det er lite folk der og det ikke er noen bak deg i kassen. Dette KAN være litt tricky i matbutikker, særlig de som er populære.

 

Så hadde jeg småsnakket litt og videre bare gått rett på sak med et lite preludium: "Du virker som en morsom jente. Har du lyst å finne på noe sammen en dag?"

 

I en lite populær butikk er det ikke noe stress å da utveksle telefonnummer, men om dette er en populær butikk kan det være en fordel å være effektiv og gjøre det før kunder kommer (tenker da på hennes skyld). Du kan for eksempel på forhånd ha skrevet nummeret ditt ned på en lapp eller spørre henne etter en penn og skrive ned nummeret ditt/hennes på en kvittering. 

"you seem fun, wanna do something?"

 

personlig ville jeg gått for et mer passende "du virker som ei interessant jente, lyst til.... " ..... evt bare "snakk litt med henne og så sier du bare, lyst til å ta en kaffe og prate litt mer en annen plass en gang? kassa på butikken begynner å bli merkelig"

 

Anonymous poster hash: bf00d...791

Lenke til kommentar

Å fy faen.... Jeg hater meg sjæl akkurat nå!!  :realmad: 

Var nettopp innom den lokale butikken på vei hjem fra jobb, i verste rush tiden. Følte meg veldig fresh idag; bra hårdag, kuleste klærne, nybarbért....Kom til kassa, alle 4 var i full sving. Og der sto skjønnheten igjen. :love:  Valgte selvfølgelig litt diskre å gå til den kassa. Hun smilte når hun oppdaget meg, og jeg smilte tilbake. Sånn gikk samtalen når det ble min tur:

"Hei du." (jeg)
"Heihei!"
"Går det bra? (jeg)
"Joda det går fint. Og med deg?"
"Det går veldig bra med meg." (noe det gjør)
"Godt å høre." (eller noe sånt)
"Snart helg."
"Jaa, men ikke for meg."
"Jobber ekstra idag?"
"Ja desverre. Pose?"
"Ja takk, en pose."
"Det blir blablabla."
"Takk for det."
"Ha en god helg da."
"Ja, du også!"
"Hadet da!"
"Ha det fint!"

Smilte til hverandre igjen, så gikk jeg. Fullt av folk og alt gikk veldig fort, handlet bare noen få ting  :wallbash: 



Igjen klarte jeg ikke å 'ta samtalen videre', men det stopper ikke der! :wallbash: Når jeg var på vei til bilen min så kom hun løpende etter meg. Jeg hadde glemt en liten sjokolade! Utrolig snilt å ta den med og løpe ut til meg i kulda når det var så hektisk inne i butikken, hadde klart meg fint uten sjokoladen min. "Du glemte sjokoladen din." ropte hun. Dette var jo en perfekt mulighet for å spørre hun om nr og kanskje finne på noe en dag, var jo tilogmed på tomannshånd med hu!! Men neida, alt jeg klarte å si var "Åh det var snilt av deg. Tusen takk!" For en dust jeg er  :mad: FML!

Okå neste gang jeg møter hun, blir nok førstkommende onsdag for da jobber hun igjen-- da SKAL JEG spørre om tlfnr! Kors på halsen, jeg lover dere!! Uansett hvor awkvard, uansett hvor direkte, uansett hvor upassende, uansett hvem som står rundt meg, UANSETT!

Hvis ikke jeg gjør det, kan dere..... hmm, hva kan være passende? Hva er straffen deres hvis jeg ikke tørr?  :fun:  :fun:



Anonymous poster hash: 1f8c6...055
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Erle gir 90.000 treff på Facebook. Sikkert endel duplikater, men helt uvanlig kan det ikke være ;)

 

Kast deg utpå ;)

Tror kanskje jeg fant hu!! Men hadde bare to bilder, og de var veldig uklare. Jeg la hun til, så får vi se hva som skjer, hun kjenner meg nok igjen når hun ser bildet mitt.

I'll be back.

Oppdaterer her når vi er sammen ;)

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

 

Glemte å si at hun jeg "fant" på face var ikke hu allikevel!

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

Lenke til kommentar

 

Å fy faen.... Jeg hater meg sjæl akkurat nå!!  :realmad: 

 

Var nettopp innom den lokale butikken på vei hjem fra jobb, i verste rush tiden. Følte meg veldig fresh idag; bra hårdag, kuleste klærne, nybarbért....Kom til kassa, alle 4 var i full sving. Og der sto skjønnheten igjen. :love:  Valgte selvfølgelig litt diskre å gå til den kassa. Hun smilte når hun oppdaget meg, og jeg smilte tilbake. Sånn gikk samtalen når det ble min tur:

 

"Hei du." (jeg)

"Heihei!"

"Går det bra? (jeg)

"Joda det går fint. Og med deg?"

"Det går veldig bra med meg." (noe det gjør)

"Godt å høre." (eller noe sånt)

"Snart helg."

"Jaa, men ikke for meg."

"Jobber ekstra idag?"

"Ja desverre. Pose?"

"Ja takk, en pose."

"Det blir blablabla."

"Takk for det."

"Ha en god helg da."

"Ja, du også!"

"Hadet da!"

"Ha det fint!"

 

Smilte til hverandre igjen, så gikk jeg. Fullt av folk og alt gikk veldig fort, handlet bare noen få ting  :wallbash: 

 

 

 

Igjen klarte jeg ikke å 'ta samtalen videre', men det stopper ikke der! :wallbash: Når jeg var på vei til bilen min så kom hun løpende etter meg. Jeg hadde glemt en liten sjokolade! Utrolig snilt å ta den med og løpe ut til meg i kulda når det var så hektisk inne i butikken, hadde klart meg fint uten sjokoladen min. "Du glemte sjokoladen din." ropte hun. Dette var jo en perfekt mulighet for å spørre hun om nr og kanskje finne på noe en dag, var jo tilogmed på tomannshånd med hu!! Men neida, alt jeg klarte å si var "Åh det var snilt av deg. Tusen takk!" For en dust jeg er  :mad: FML!

 

Okå neste gang jeg møter hun, blir nok førstkommende onsdag for da jobber hun igjen-- da SKAL JEG spørre om tlfnr! Kors på halsen, jeg lover dere!! Uansett hvor awkvard, uansett hvor direkte, uansett hvor upassende, uansett hvem som står rundt meg, UANSETT!

 

Hvis ikke jeg gjør det, kan dere..... hmm, hva kan være passende? Hva er straffen deres hvis jeg ikke tørr?  :fun:  :fun:

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

 

 

Fort gjort, neste gang tør du ;)

Lenke til kommentar

Søtt? Hvordan da? Håper det er positivt da hehe...

 

 

Neste gang hun spør om du vil ha lappen, så si "ja men bare hvis nummeret ditt står på den"

Har tenkt på det, men tror ikke jeg gjør det. Kommer nok heller til å finne frem telefonen og åpne telefonboka, så kan hun bare skrive det rett inn der og da, enkelt og effektivt!

 

Men dere har ikke sagt hva straffen min blir, hvis jeg ikke tørr neste gang? lol

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

Lenke til kommentar

Søtt? Hvordan da? Håper det er positivt da hehe...

 

 

Neste gang hun spør om du vil ha lappen, så si "ja men bare hvis nummeret ditt står på den"

Har tenkt på det, men tror ikke jeg gjør det. Kommer nok heller til å finne frem telefonen og åpne telefonboka, så kan hun bare skrive det rett inn der og da, enkelt og effektivt!

 

Men dere har ikke sagt hva straffen min blir, hvis jeg ikke tørr neste gang? lol

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

 

 

Kjøpe en pakke kondomer i den kassen hu jenta står i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Søtt? Hvordan da? Håper det er positivt da hehe...

 

 

Neste gang hun spør om du vil ha lappen, så si "ja men bare hvis nummeret ditt står på den"

 

Har tenkt på det, men tror ikke jeg gjør det. Kommer nok heller til å finne frem telefonen og åpne telefonboka, så kan hun bare skrive det rett inn der og da, enkelt og effektivt!

Men dere har ikke sagt hva straffen min blir, hvis jeg ikke tørr neste gang? lolAnonymous poster hash: 1f8c6...055

 

Kjøpe en pakke kondomer i den kassen hu jenta står i.

Også da? "disse hadde jeg tenkt at vi kunne bruke"? Eller blir det litt for voldsomt? :p

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Søtt? Hvordan da? Håper det er positivt da hehe...

 

Neste gang hun spør om du vil ha lappen, så si "ja men bare hvis nummeret ditt står på den"

Har tenkt på det, men tror ikke jeg gjør det. Kommer nok heller til å finne frem telefonen og åpne telefonboka, så kan hun bare skrive det rett inn der og da, enkelt og effektivt!

Men dere har ikke sagt hva straffen min blir, hvis jeg ikke tørr neste gang? lolAnonymous poster hash: 1f8c6...055

 

Kjøpe en pakke kondomer i den kassen hu jenta står i.

Også da? "disse hadde jeg tenkt at vi kunne bruke"? Eller blir det litt for voldsomt? :p

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

 

 

Altfor voldsomt. Du må sikte mot suksess, ikke fiasko ;)

Lenke til kommentar

 

 

Søtt? Hvordan da? Håper det er positivt da hehe...

 

Neste gang hun spør om du vil ha lappen, så si "ja men bare hvis nummeret ditt står på den"

Har tenkt på det, men tror ikke jeg gjør det. Kommer nok heller til å finne frem telefonen og åpne telefonboka, så kan hun bare skrive det rett inn der og da, enkelt og effektivt!

Men dere har ikke sagt hva straffen min blir, hvis jeg ikke tørr neste gang? lolAnonymous poster hash: 1f8c6...055

 

Kjøpe en pakke kondomer i den kassen hu jenta står i.

Også da? "disse hadde jeg tenkt at vi kunne bruke"? Eller blir det litt for voldsomt? :p

 

Anonymous poster hash: 1f8c6...055

 

Neida, så bare sier du rolig men bestemt "når slutter du idag?" samtidig som du holder kondompakken oppe.

 

Fra spøk til ikke spøk, Man må rett og slett bare hoppe i det, jeg har gjort det før, noen ganger har det lykkes, og noen ganger ikke. Beste rådet jeg kan gi er rett og slett å bare ta seg selv i nakken og kjøre på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hennes reaksjon a) Vi gir ikke ut privattelefon til kunder

eller b) Jeg har type

eller c) Jeg er alenemor for to tvillingpar, og er ikke på utkikk akkurat nu

eller d) *skriver fornøyd ned sitt tlf nr*

eller e) Jeg er lesbisk

eller f) Er altfor opptatt med jobb og eksamener for tida. Prøv igjen om ett år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...