Mala Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Tja både og. Hørtes mye ut den gjenværende batteritiden på telefonen. Men om du ikke bruker nevnte Apps særlig gir det jo mening Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Tja både og. Hørtes mye ut den gjenværende batteritiden på telefonen. Men om du ikke bruker nevnte Apps særlig gir det jo mening Joda, jeg bruker alle de nevnte applikasjonen. Ikke like mye alle sammen, det er nok minst bruk av Instagram. Facebook, Messenger og Snapchat brukes daglig og så vidt jeg vet, går i bakgrunnen. GPS (Apple Maps) brukes ofte, men ikke daglig. Jeg vet stort sett hvor jeg skal...hehe...men når den brukes så brukes den ofte i kombinasjon med Apple Watch. Endret 12. januar 2016 av rogkas Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Jeg trekker det tilbake. Er bare jeg som undervurderer telefonene våres Ser nå selv at jeg på dette tidspunktet har 66% igjen på min iPhone 6. Ventemodus på 11.5 timer, bruk 2t 55 min. GPS står alltid på hos meg samt 4G/wifi nettverk..lite BT-bruk da. Endret 12. januar 2016 av Mala Lenke til kommentar
steinrik Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Tror ikke det kommer til å skje, folk ønsker seg ikke tynnere mobil. Men hva folk ønsker seg er jo ikke hva Apple prioriterer høyest så hvem vet. De lanserte jo en macbook med en usb c inngang. Det folk VIRKELIG ønsker seg er BEDRE BATTERIKAPASITET - men ingen av de store har brydd seg om det! Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 En telefon kan og fint tømmes på 2 timer. Det å ha noe aktivert trekker ikke mye strøm i seg selv. Systemene er ganske intelligente. De bruker når det trengs. Før brukte det mye å ha dette aktivert. Nå har jeg bare alt aktivert uansett, da det ikke trekkere noe strøm i seg selv. F.eks wifi og mobildata er alltid på, selv om bare en brukes samtidig. Men da vil den andre være i lav strømmodus og trekke nesten ingenting. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Tror ikke det kommer til å skje, folk ønsker seg ikke tynnere mobil. Men hva folk ønsker seg er jo ikke hva Apple prioriterer høyest så hvem vet. De lanserte jo en macbook med en usb c inngang. Det folk VIRKELIG ønsker seg er BEDRE BATTERIKAPASITET - men ingen av de store har brydd seg om det! Har du sett Galaxy S6 Active f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå