scoom Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Hei.. Eg har hatt N6600 i eit par dager no, og har lagt inn ein del program. Her om dagen la eg inn Extended Profiles Pro v1.9, men får ikkje til å slette meldinga som la seg i innboksen. Den nekter å slette seg. Kommer bare opp "Generell: Allerede i bruk" Nokon som veit korleis eg kan få sletta den fordømte meldinga..? Blir ekstremt takknemleg vist eg får vekk meldinga:-) Endret 17. november 2003 av scoom Lenke til kommentar
scoom Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Ingen som har peil på dette altså..? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Det høres ut som om programmet ditt bruker noen av filene rett fra innboksen?? Prøv å avinstallere programmet, flytt filen til en annen (permanent) mappe og innstaler på nytt. Har ikke peiling på om dette funker men kan være verdt et forsøk Endret 17. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
scoom Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Takk for tipset, men fikk det ikkje til å funke. Men uanz litt merkelig at man ikkje skal kunne fjerne fila igjen vist ein ikkje vil ha programmet lenger heller...? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ja det gjør det. Tror noe av problemmet er at det ikke finnes (enda) særlig mange programmer som er skrevet for 6600. Har holdt på i 2 dager med min egen tlf etter et mislykket forsøk på å installere et 7650 program. Hvis ikke noe annet hjelper så kan dette være siste desperate løsning http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=170098 Lenke til kommentar
scoom Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Okei :-) Får sjå på kva eg tar meg til... Noen moglegheit for at eg kanskje får sletta fila med ein eller annan file manager...? Har ikkje heilt lyst til å formatere det minnekortet som var med på telefonen eller gjennopprette telefonen vist det hjelper noe særlig, eller for den del formatere telefonen. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 21. november 2003 Forfatter Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Løysning på problem funnet!! :-) Vist du sjekker ut c_u_m8's geniale forslag her på dinna lenken c_u_m8 så ser du korleis du eventuelt klarer å kvitte deg med ei plagsom fin melding som ikkje vil bli sletta :-) TUSEN TAKK!! Endret 22. november 2003 av scoom Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Løysning på problem funnet!! :-) Vist du sjekker ut c_u_m8's geniale forslag her på dinna lenken c_u_m8 så ser du korleis du eventuelt klarer å kvitte deg med ei plagsom fin som ikkje vil bli sletta :-) TUSEN TAKK!! Øhh, har jeg gjort noe? Bare hyggelig! *Stolt* : Endret 22. november 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Øhh, har jeg gjort noe? Bare hyggelig! *Stolt* HA HA konge kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå