cenenzo Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Siste semesteret i Data ingeniør Bachelor, hva bør jeg ta som master? Jeg har hittil 3,77 i snitt, med de karakterene jeg har fått hittil, mangler 2 valgfag + bachelor. (ene valgfaget har vi ikke fått karakter enda, og de resterende er for dette vår semesteret). Tenkte å ta en master etter bachelor, men er litt usikker på hva jeg skal ta, da jeg sliter litt med å finne forskjellige master studiet, skoler som tilbyr. Hadde veldig lyst til å søke meg inn på NTNU datateknologi, men virker som snittet mitt ikke holder til å bli prioritert. Noen som har noe forslag? Ville egentlig ta master i utlandet, men virker som jeg er litt sent ute med tanke på fristen. Tenkte aldri at frist for det skulle utløpe så tidlig. Sliter med å finne hvilken studier som er mulig for meg å ta master i. Endret 6. januar 2016 av cenenzo Lenke til kommentar
Font-size Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Jeg vil si at nivået øker betraktelig på en Master, derfor er det lurt å velge noe du interesserer deg for. Er det noen fag du liker spesielt godt etter å ha kommet så langt i Bacheloren? Eventuelt hva vil du jobbe med når den tiden kommer? Endret 20. januar 2016 av Font-size Lenke til kommentar
Visum Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hva liker du innefor data? 1. Programmering? 1.1 Front-end 1.2 Back-end ... 2. Nettverk og sikkerhet 2.1 Matematiksk tunge fag i form av kryptografi 2.2 Ikke matematikk tungefag. .... 3. Ikke-teknisk data 3.1 Prosjektledelse 3.2 Interaksjonsdesign .... I hvilken av disse tre kategoriene tilhører du? Studiet du nevner er hovedsaklig kun egenet til kategori 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå