Gå til innhold

Hjelp FTR (Frietrønderskerepublikk) : Trøndelag skal bli en ny stat


Anbefalte innlegg

Hei

VIKTIG

 

Ble holdt en møte idag med alle lederne og det ble bestemt etter lang diskusjon at FTR blir lagt ned og legges i glemmeboka. Grunnene for dett er er at vi ser at vi ikke oppnår antallet medlemmer vi burde ha hatt i løpet av denne tiden vi ser også en stor dramatisk endring av verdenspolitikken. ser at denne ideen ikke vil slå gjennom.

Vi beklager alt styret med oss og vil takke alle som har gitt oss tilbake meldinger som det er en mulighet å svare konstruktivt på.

Vi tar ikke på oss ansvaret om noen andre vil prøve å opprette en trøndersk stat vi melder oss helt ut

Men vi kanskje opprette et politisk parti sånn at vi kan prøve å gjøre Norge til et litt bedre sted

 

PS: Er det noen spørsmål så er det bare å svare på dette innlegget eller sende en melding til meg

 

Takker for alt

 

Fake and gay.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei

VIKTIG

 

Ble holdt en møte idag med alle lederne og det ble bestemt etter lang diskusjon at FTR blir lagt ned og legges i glemmeboka. Grunnene for dett er er at vi ser at vi ikke oppnår antallet medlemmer vi burde ha hatt i løpet av denne tiden vi ser også en stor dramatisk endring av verdenspolitikken. ser at denne ideen ikke vil slå gjennom.

Vi beklager alt styret med oss og vil takke alle som har gitt oss tilbake meldinger som det er en mulighet å svare konstruktivt på.

Vi tar ikke på oss ansvaret om noen andre vil prøve å opprette en trøndersk stat vi melder oss helt ut

Men vi kanskje opprette et politisk parti sånn at vi kan prøve å gjøre Norge til et litt bedre sted

 

PS: Er det noen spørsmål så er det bare å svare på dette innlegget eller sende en melding til meg

 

Takker for alt

Fake and gay.

Sorry e itj homo men det er helt sant vi legges ned

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

FTR blir nå vurdert gjenopprettet men vi vil ikke opprette et trøndersk parti men et nasjonalt parti  

 

Kan jeg få en lederposisjon i partiet?

 

Kommer helt an på hvor smart (les; dum) du er.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1716383&do=findComment&comment=23156347

 

vil si dette er et angrep mot oss siden du legger inn at vi er dumme

Lenke til kommentar

 

 

FTR blir nå vurdert gjenopprettet men vi vil ikke opprette et trøndersk parti men et nasjonalt parti  

 

Kan jeg få en lederposisjon i partiet?

 

Kommer helt an på hvor smart (les; dum) du er.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1716383&do=findComment&comment=23156347

 

vil si dette er et angrep mot oss siden du legger inn at vi er dumme

 

vi kommer til å gå frem i politikken på en fredelig måte 

Lenke til kommentar

Det er ikke et angrep nei. Hvor dum kan bety hvor smart og motsatt, tolk setningen som du vil ;)

 

Poenget var at om dere i gjennomsnitt er "slik", dere mente at dere hadde laget en evighetsmaskin, så er ikke det et godt tegn. På den andre siden så har nok ikke det særlig å si innenfor politikken :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner virkelig ikke hvorfor dere tuller så mye med dette

Vel, igrunnen vil jeg vel påpeke at jeg støtter enhver løsrivelsesbevegelse på prinsipp. Dermed fikk du en automatisk "thumbs-up" fra meg når du annonserte gjenoppståelsen.

 

Grunnen til at jeg harselerer litt med deg er vel at jeg igrunnen ikke tar deg helt alvorlig, selv om jeg gjerne skulle ha gjort det. Dette trolig fordi deres bevegelse fremstår som lite gjennomtenkt, men det er muligens ett trøndersk særtrekk.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

 

Skjønner virkelig ikke hvorfor dere tuller så mye med dette

Vel, igrunnen vil jeg vel påpeke at jeg støtter enhver løsrivelsesbevegelse på prinsipp. Dermed fikk du en automatisk "thumbs-up" fra meg når du annonserte gjenoppståelsen.

 

Grunnen til at jeg harselerer litt med deg er vel at jeg igrunnen ikke tar deg helt alvorlig, selv om jeg gjerne skulle ha gjort det. Dette trolig fordi deres bevegelse fremstår som lite gjennomtenkt, men det er muligens ett trøndersk særtrekk.

 

ok skjønner hva du mener og trur grunnen for at du kanskje ikke oppfatter meg som alvorlig er nokk fordi 1. vi er 2 personer som legger ut innlegg 2. vi trøndere har alltid vært litt utenfor og prøver å vise hvem vi er men vi har nokk gått frem litt feil

Lenke til kommentar

ok skjønner hva du mener og trur grunnen for at du kanskje ikke oppfatter meg som alvorlig er nokk fordi 1. vi er 2 personer som legger ut innlegg 2. vi trøndere har alltid vært litt utenfor og prøver å vise hvem vi er men vi har nokk gått frem litt feil

Alle trøndere jeg har møtt har vært hyggelige folk, og jeg har tilbrakt en del tid i deres hovedstad i mine yngre dager.

 

Jeg tør foreslå at dere:

 

1. Først og fremst bør etablere at der eksisterer en trøndersk identitet og kultur, som er forskjellig fra den norske samme (dette bør ikke by på problemer ettersom "kultur" er såvidt uklart at det kan bety hva som helst. Videre har dere karsk, bart, og andre ting som dere kan drive frem)

 

2. Omskrive historien for å fremheve det tidligere uavhengige trønderlag fra vikingtiden, som ble slavelagt av en eller annen småkonge sørfra.

 

3. I samme slengen avklare at vanstyret sørfra fortsetter til idag

 

4. Avklare at Trøndersk er ett eget språk, ingen dialekt av norsk. Gjerne krev at man skal erstatte nynorsk med trøndersk i skolen, eller rokkere om slik at Trøndersk blir hovedmål og norsk blir sidemål.

 

5. Kanskje ikke krev fullstendig uavhengighet fra dag 1, men krev at man overfører deler samt at mer av beskattningen blir værende i Trøndelag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...