Alle Trønderske Parti Skrevet 11. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2016 Våre mynter baserer vi på nederlandske løvedaler Den er jo fin Det er vel designen dere skal "bruke" som base, ikke konseptet med sølvmynter ettersom sølv er litt dyrt. ja bare designen ja men vi tanker å gjøre den litt mer moderne på et vis Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Denne tråden seiler lett opp som en klar favoritt for 2016. Eneste seriøse (fnis) utfordreren ville vært en tråd dedikert for et uavhengig Halden skrevet på kav Halden dialekt. En oppfordring til FTR FRIHET: Dette er veldig bra, men jeg synes du sparer for mye på kruttet her. Du må ta deg tid til å formulere lengre innlegg for å ivareta og høyne moralen blant troppene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Tror jeg skal danne en motgruppe, Trøndere mot FTR Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 vi har hatt møte idag og snakket om sånt vi kom frem at vi skal sette opp egne avdelinger som spesialiserer seg i et eller annet blant annet en tank bataljon penger og våpen blir lett kan ikke si hvorfor dette blir lett siden det er konfidensielt Morsomt rollespill dere bedriver, selv om Might & Magic hadde vært en minst like realistisk setting. Støtter dere RBK eller blir det mer ett symbol på den pågående norske imperialismen som har herjer Trøndelag? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Tror jeg skal danne en motgruppe, Trøndere mot FTRGod ide, slik kan dere i Namsos(?) løsrive dere fra Trønderlag etter at det har blitt en Stat, og lage deres egen. Eller eventuelt søke om å få bli med i en annen stat som dere liker bedre enn Trøndelag (Norge, Russland, Sverige, etc) La ikke bekymringer om kostnader stoppe dere, tross alt dere kan trykke opp så mye penger dere vil Denne tråden seiler lett opp som en klar favoritt for 2016. Eneste seriøse (fnis) utfordreren ville vært en tråd dedikert for et uavhengig Halden skrevet på kav Halden dialekt.Mulig Henrik2k kan starte en mottråd som argumenterer for å løsrive Namsos(?) fra Trøndelag Endret 12. januar 2016 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Jeg har et mye bedre navn enn Frietrønderskerepublikk hva med "IS" = Innherred Sauebonderunkering ? Namsos har jeg aldri vært.... Endret 12. januar 2016 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Denne tråden seiler lett opp som en klar favoritt for 2016. Eneste seriøse (fnis) utfordreren ville vært en tråd dedikert for et uavhengig Halden skrevet på kav Halden dialekt.Mulig Henrik2k kan starte en mottråd som argumenterer for å løsrive Namsos(?) fra Trøndelag Jeg kommer ikke til å stille meg i veien for dette, men for komedie effekt tror jeg fortsatt det ville vært bedre å høre fra noen rebelske Haldensere fremfor Namsosinger Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Neste gang jeg drikker hjemmebrent og spiser trøndersodd skal jeg tenke på denne tråden, og flire litt i mitt eget skjegg. Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Denne tråden seiler lett opp som en klar favoritt for 2016. Eneste seriøse (fnis) utfordreren ville vært en tråd dedikert for et uavhengig Halden skrevet på kav Halden dialekt. En oppfordring til FTR FRIHET: Dette er veldig bra, men jeg synes du sparer for mye på kruttet her. Du må ta deg tid til å formulere lengre innlegg for å ivareta og høyne moralen blant troppene. Jeg skal selvfølgelig ta dette til betraktning og formulere innleggene mine bedre videre. men va mener du med å spare på kruttet mener du at jeg ikke har nokk kraft i innleggene mine. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Jeg tror muligens hva han prøver å påpeke er at en diskusjon omkring løsrivelse av Trøndelag (eller noen som helst annen bit at ett land) stort sett er ett spørsmål om legitimitet av styret (nuværende vs fremtidige). Eller ett spørsmål om hvorvidt dere (eller Norge) vil bli oppfattet som terrorister eller frihetsforkjempere. Så langt tror jeg dere blir oppfattet som en gjeng tenåringer som syns de ville ha vært KUUULT om trøndelag hadde blitt en egen stat. Der eksisterer intet koherent grunnlag som forklarer hvorfor dette er det rette, mens status quo er galt. Du må få til denne oss gode mot de onde, som man f.eks. tildels er iferd med å få til i innvandringsdebatten (utlendinger er onde, nordmenn er gode). Eller økonomiske debatten (kapitalister er onde, sosialister er gode). Ellers kan bør du vel hente litt inspirasjon fra andre separatistbevegelser rundt om i verden. Catalunya (RBK=FC Barcelona?) og Baskerland i Spania, NordIrland, Skottland, de baltiske landene, Macedonia, Israel i sin tid, avkoloniseringstiden (man kan godt argumentere for at Trøndelag ble kolonisert og utnyttet). Med andre ord se utenfor, og til historien for å finne deres argumenter. Problemet er at du ikke har tenkt over argumenter, ikke at argumentene ikke eksisterer. Endret 12. januar 2016 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hva skatteflyktning sa. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Denne tråden seiler lett opp som en klar favoritt for 2016. Eneste seriøse (fnis) utfordreren ville vært en tråd dedikert for et uavhengig Halden skrevet på kav Halden dialekt. Ikke for å ødelegge morroa, men prøver du å løsrive Halden får du nok selveste Nato på nakken. De er neppe hyppe på at opprørere med AK47 skal ta seg til rette i "Atomen" i fjellanlegget bak Saugbruks. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Hva i all huleste verden klarer man å oppnå ved å løpe med AK47'er og ta over Atomen? Det hadde ikke blitt en katastrofal nedsmelting engang, eneste det muligens hadde blitt litt dritt for er beboerne i umiddelbar nærhet. Den er på lusne 25MW Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Ikke noe anriket uran eller plutonium som man kan lage "skitne bomber" av? Endret 12. januar 2016 av Mr.M Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 (endret) Nei jeg er ganske sikker på at de ikke har det. De driver med sikkerhetsforsking og det er ekstremt små mengder radioaktivt materiale. Jeg er rimelig sikker på at de for tiden bruker utelukkende Thorium som ikke kan oppnå kritisk masse. Jeg tror ikke reaktoren hadde klart det uansett hva man hadde dyttet inn i den Edit; Thoriumforskningen er kanskje ikke sikkerhetsforskning http://thorenergy.no Endret 12. januar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Hva skatteflyktning sa. Det er en person som emigrerer til et annet land pga skatt. derfor drar de til land med mindre skatt PS: Trøndelag skal ha lavere skatter Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hva i all huleste verden klarer man å oppnå ved å løpe med AK47'er og ta over Atomen? Dette er en fantastisk setning. (og jeg mener det oppriktig uten noen hentydning til sarkasme) Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 25. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2016 bare en liten nyhetsopptaterting Flere eksperter spår borgerkrig innen kort tid grunnet innvandring og oljeprisfall 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Hvilket eksperter? Og hva blir FTR's rolle i borgerkrigen? Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 bare en liten nyhetsopptaterting Flere eksperter spår borgerkrig innen kort tid grunnet innvandring og oljeprisfall Synes heller vi kunne meldt Oslo ut av Norge. Så kan de lage en liten bystat, "Ny Islamabad" for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå