Alle Trønderske Parti Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Vi er en gruppe som heter FTR(Frietrønderskerepublikk) vi kjemper for at Trøndelag skal bli en ny stat. så hjelp oss meld deg inn. vi leger ut dette fordi at vi er så lei av at den norske regjering ikke tar hensyn til at norge vil gå under viss vi forsetter sånn. så vi vil redde så mange som vi kan Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Skal dere fortsatt benytte dere av norske rettskrivningsregler? Hva mener du med "fortsetter sånn"? Hva er galt, og ikke kompatibelt med hvordan Trøndelag burde fungere? Hvor kommer statsinntektene til Trøndelag fra dersom Trøndelag blir selvstendig? Hvor mange er dere i FRT? 5 Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Skal dere fortsatt benytte dere av norske rettskrivningsregler? Hva mener du med "fortsetter sånn"? Hva er galt, og ikke kompatibelt med hvordan Trøndelag burde fungere? Hvor kommer statsinntektene til Trøndelag fra dersom Trøndelag blir selvstendig? Hvor mange er dere i FRT? den norske regjeringen bruker opp oljen og den vil ta slutt en dag og det er ikke lenge til problemet er at de ikke vet hva annet de skal gjøre de vil øke skattene sånn at vi som sivile får mindre penger . inntektene våre vil komme fra eksport av vindkraft og kull. vi vil ikke bruke norske rettskrivings regler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Høres utrolig spennende ut. Jeg kommer i hvert fall til å følge med på denne utviklingen. Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Høres utrolig spennende ut. Jeg kommer i hvert fall til å følge med på denne utviklingen. det er bra vi ønsker så mange som mulig til å melde seg inn så meld deg inn vis du erli av den norske regjeringen Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kva er incentivet for ikkje-trøndere til å skulle støtte dette? Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Kva er incentivet for ikkje-trøndere til å skulle støtte dette? å ikke ende opp med et land som tar pengene du jobber og sliter for fordi de ikke har nok selv redd deg selv og meld deg inn Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Men det hjelp ikkje meg at Trøndelag blir ein eiga stat so lenge eg ikkje bur i Trøndelag... 4 Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Men det hjelp ikkje meg at Trøndelag blir ein eiga stat so lenge eg ikkje bur i Trøndelag... vi tar imot alle som ikke vil råtne sammen med norge Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kva er incentivet for ikkje-trøndere til å skulle støtte dette? 1. Trøndere tar ut mer fra statskassa enn de spytter inn? 2. Om man bor i Nord-Norge og vil bli kvitt vanstyret fra Oslo er det greit å få noe imellom. 3. Om man bor på vestlander, og vil bli kvitt vanstyret fra Oslo (samt beholde oljeinntektene selv) så vil dette være en modell å følge 4. Om man er voldelig annlagt Politimann eller soldat kan dette bli en ypperlig mulighet for å få slå inn noen trønderskaller 5. Om man bor i Oslo, så er det uansett umulig å forstå disse trønderne så da er det best å bli kvitt dem 6. ... Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Kva er incentivet for ikkje-trøndere til å skulle støtte dette? 1. Trøndere tar ut mer fra statskassa enn de spytter inn? 2. Om man bor i Nord-Norge og vil bli kvitt vanstyret fra Oslo er det greit å få noe imellom. 3. Om man bor på vestlander, og vil bli kvitt vanstyret fra Oslo (samt beholde oljeinntektene selv) så vil dette være en modell å følge 4. Om man er voldelig annlagt Politimann eller soldat kan dette bli en ypperlig mulighet for å få slå inn noen trønderskaller 5. Om man bor i Oslo, så er det uansett umulig å forstå disse trønderne så da er det best å bli kvitt dem 6. ... trønderne spytter mye mer inn en dere det vet jeg g jeg er glad for at du vil ha oss bort for vi vil ikke ha sånne oslo folk som deg i nærheten Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Denne tråden, og det lite detaljerte resonnementet bak den, samt den totale mangelen på kildehenvisning for påstander, presentert gjennom manglende norskkunnskaper får meg til å tro at budskapet vil ha lite gjennomslagskraft. Det ville kanskje vært enklere for deg å emigrere? Forøvrig: 4 Lenke til kommentar
crii Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Not sure if serious or completely delusional Les grunnloven /thread Endret 6. januar 2016 av crii 3 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Drømmen har alltiid vært å bli statsløs sammen med en gjeng upatriotiske egoister som ikke ønsker å bidra til felleskapet... Trodde slikt var forebeholdt bergensere jeg, men nå vil jaggu bartene mele sin helt egne kullosforgifta kake også gitt. Good lucks with all dat 7 Lenke til kommentar
crii Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Drømmen har alltiid vært å bli statsløs sammen med en gjeng upatriotiske egoister som ikke ønsker å bidra til felleskapet... Trodde slikt var forebeholdt bergensere jeg, men nå vil jaggu bartene mele sin helt egne kullosforgifta kake også gitt. Good lucks with all dat Vi bergensere é då ikke sånne egoistiske rævhål som du påstår, kor har du det fra? Personlig tror jeg disse folkene har fått i seg litt fof mye sodd og eller "heimbrent" Endret 6. januar 2016 av crii Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Drømmen har alltiid vært å bli statsløs sammen med en gjeng upatriotiske egoister som ikke ønsker å bidra til felleskapet... Trodde slikt var forebeholdt bergensere jeg, men nå vil jaggu bartene mele sin helt egne kullosforgifta kake også gitt. Good lucks with all dat Vi bergensere é då ikke sånne egoistiske rævhål som du påstår, kor har du det fra? Personlig tror jeg disse folkene har fått i seg litt fof mye sodd og eller "heimbrent" hehe, beklager å trekke dere inn i dette surret Skyldes nok ett utstrakt konsum av "heimert" dette ja. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Vi er en gruppe som heter FTR(Frietrønderskerepublikk) vi kjemper for at Trøndelag skal bli en ny stat Du mangler eller overser lokal historiekunnskap, det er dumt. Skal det slå an, må du selvsagt ta tak i røttene. = Ladejarl-republikken https://no.wikipedia.org/wiki/Ladejarlene Endret 6. januar 2016 av Mr.M 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 trønderne spytter mye mer inn en dere det vet jeg gIsåfall en god grunn for trønderne å skille lag med resten jeg er glad for at du vil ha oss bort for vi vil ikke ha sånne oslo folk som deg i nærheten Nå bor ikke jeg i Oslo noe navnet burde gi ett lite tips om. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kva er incentivet for ikkje-trøndere til å skulle støtte dette? Her er incentivet. 2 Lenke til kommentar
Alle Trønderske Parti Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 Kva er incentivet for ikkje-trøndere til å skulle støtte dette? Her er incentivet. trøndere er en arbeids område som jobber hardere en andre steder i norge og er i teorien ikke norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå