...... Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg kjøpte en flunkende ny Macbook Air i oktober, og alt har fungert fint frem til nå. Men to ganger på kort tid har skjermen flimret skikkelig når jeg ser på YouTube i fullskjermmodus. Ene gangen hang den seg helt og jeg måtte restarte hele maskinen for å få den til å gå igjen. Når jeg tenker meg om så har jeg opplevd flimring så vidt før, da også når jeg har sett på YouTube i fullskjerm. Er dette noe som kan fikses uten å sende den på reparasjon? I begynnelsen av et nytt semester så ser jeg mørkt på å gå uten en bærbar pc. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-tDbelX Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Kan jo hende Eplehuset er greie nok til å gi deg en lånemaskin i mellomtiden hvis reparasjon blir nødvendig. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Jeg er ingen ekspert på Mac, men jeg har hørt at mange har hatt dette problemet. Du bør dra til nærmeste eplehus å få dette sjekket. Endret 7. januar 2016 av Isak Dombestein Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Har du oppgradert til El Capitan? 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg er ingen ekspert på Mac, men jeg har hørt at mange har hatt dette problemet. Du bør dra til nærmeste eplehus å få dette sjekket. Har ikke opplevd det flere ganger, men skjer det igjen drar jeg til Eplehuset. Visste ikke at dette var et problem som flere har. Har du oppgradert til El Capitan? Nei, har ikke oppgradert enda. Har lest litt forskjellig om oppdateringen. Hvordan det? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Bare sånn med tanke på at det er det første de ber deg gjøre om du skulle ha sendt den inn, og at det fikser x antall bugs og problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå