Arodem Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Godstoget er her igjen!Lokomotivet Thomas terroriserer Fallout 4 i denne modden Lenke til kommentar
Phoxec Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 – Jeg er sikker på at du, som meg, har sittet ved peisen på et eller annet punkt, slurpet i teen din mens du spiser et lite dyr og tenkt «Hvorfor har ikke noen plassert Thomas-toget i Fallout 4 ennå? Hvem har vell ikke de 3 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Thomas er ikke utelukkende et godstog. Han er mer et passasjertog etter at han fikk sin egen toglinje og passasjervognene Annie og Clarabel. 3 Lenke til kommentar
Xendex Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Thomas er ikke utelukkende et godstog. Han er mer et passasjertog etter at han fikk sin egen toglinje og passasjervognene Annie og Clarabel. Skal vi Være HELT tekniske, er Thomas et skiftelokomotiv, dvs er hans oppgave å finne vogner og kjøre dem vekk for de andre lokomotivene :-P (Jeg VET, er skikkelig Thomas nerd... :-D) 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nei Thomas er en leie morder som jobber for murder ink. Om man leser gjennom linjene er dette opplagt. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Skal vi Være HELT tekniske, er Thomas et skiftelokomotiv, dvs er hans oppgave å finne vogner og kjøre dem vekk for de andre lokomotivene :-P (Jeg VET, er skikkelig Thomas nerd... :-D) Jeg bøyer meg i hatten. Regnet ikke med denne, men selvsagt er det noen som vet mer enn meg om tog her. Men etter at han fikk sin egen toglinje jobber han vel mest med den, og ikke med å kjøre vogner for de andre, eller pleier jeg å sove når småen ser på disse filmene? Lenke til kommentar
Xendex Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Skal vi Være HELT tekniske, er Thomas et skiftelokomotiv, dvs er hans oppgave å finne vogner og kjøre dem vekk for de andre lokomotivene :-P (Jeg VET, er skikkelig Thomas nerd... :-D) Jeg bøyer meg i hatten. Regnet ikke med denne, men selvsagt er det noen som vet mer enn meg om tog her. Men etter at han fikk sin egen toglinje jobber han vel mest med den, og ikke med å kjøre vogner for de andre, eller pleier jeg å sove når småen ser på disse filmene? joda, stemmer det. Men ut fra det jeg har sett, så varierer det litt. hvis Thomas ikke er med i historien, hører vi som regel at han jobber på linja si Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Minner vel mer om Charlie the Choo-Choo dette... 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Skyrim versjonen er mye bedre - Men dette er jo tross alt uten Creation Kit nå i Fallout 4, blir vel bedre etterhvert. 2 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Konge! Da mangler bare Byggmester Bob og Sesam Stasjon. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Nei Thomas er en leie morder som jobber for murder ink. Om man leser gjennom linjene er dette opplagt. Tror du er på riktig spor - det skinner igjennom at han etter utstasjonering i ødemarken ble fullstendig loco. Han er allikevel en tøffing, tross DAMP-problematikk som liten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå