Gjest Bruker-95147 Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Vel, du fant noe av det mer eksperimentelle slaget "nada", og for all del det er interessant for de som driver med nettopp de teknikkene.Men den lyden jeg snakker om er en evig tilstedeværende "summing" eller "vibrasjon" i bevisstheten. Den kan høres tilfeldig, og antas av noen å være en tinnitus lyd, men siden den ikke er forbundet med hørselsans eller øret, er det ingen skade eller sykdom. Og den lyden kan man kultivere akkurat som man vil, og lære seg å bruke den eller "fjerne" den om man vil. Har du noen "fagfolk" innen slikt man kan oppsøke? Anbefalinger. Om du kan gi en kort innføring i forskjellig yoga-relaterte greier så hadde kanskje det vært til hjelp også. For jeg har inntrykk av at det finnes mye forskjellig innen yoga. Alt fra bevegelse til åndelige greier. Kaller de forskjellige instruktørene seg forskjellige ting alt etter hva de arbeider for å hjelpe med? Anonymous poster hash: 62650...25e Læreren min kaller dette for "the sound of silence", og jeg har hatt god nytte av hans ekspertise, så kanskje du også finner noe brukbart for deg selv ved å lytte til hva han sier - Lykke til, og bare spør videre hvis du vil! http://www.amaravati.org/audio/sound-of-silence-page-85/ Han har forøvrig mange andre instruksjon podcast er liggende på samme sted, så det er bare å søke litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå