...... Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Trenger hjelp! Er på utkikk etter en ny telefon, helst under 3000 kr. Jeg har nå Honor 6 og har vært storfornøyd med den, men er lei EMUI og at den egentlig føles ganske billig. Har sett på Honor 7, men er ikke helt overbevist siden jeg gjerne kunne tenkt meg å prøve noe nytt. Har falt litt ut av mobilverdenen de siste årene, og har egentlig ikke helt peiling på hva som er der ute. Aner ingenting om for eksempel SONY-telefonene, eller Nokia sine telefoner, og er åpen for alt, og det kan gjerne være en litt eldre telefon som har sunket i pris. Skjerm er det viktigste for meg, og vil helst ha en som er rundt 5 tommer. Batteritid er også viktig, samt at det er ålreit å kunne ta noen pene bilder. At telefonen ikke føles så billig er også et pluss! På forhånd takk! Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 http://www.prisjakt.no/product.php?p=3259001 Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2016 Hmm, den ser jo forsåvidt ålreit ut. Men designet på den tiltaler meg ikke helt. Ser at LG G3 er på salg til 2999,- på CDON, så det er mulig at jeg går for den. Lenke til kommentar
fflex Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hadde heller gått for en Honor 7, og slengt inn feks Nova Launcher + swiftkey + google messenger SMS app, enn G3.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 12. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2016 Ser ut som det blir Honor 7. Noen som vet hvordan autolysstyrken fungerer på denne? På Honor 6 er skjermen alltid litt for mørk for min smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå