U1ven Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Litt ute av det blå, men hvorfor har ikke Kerbal Space Program blitt anmeldt på gamer.no? 1 Lenke til kommentar
Dopegame Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gøy å se at Fallout 4 vant, håper det irriterer alle haterne der ute. Ærlig talt burde Tomb Raider ha vunnet dette.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Helt greit at Fallout 4 vant kåringen. Jeg stemte ikke selv, men det er et av mine favoritter fra i fjor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 9. januar 2016 Del Skrevet 9. januar 2016 6 og 7 er ikke samme plassering 6 og 7 hadde heller ikke samme antall stemmer. Lenge trodde jeg at min vinner for 2015 kom til å bli Metal Gear Solid V. Både før det ble gitt ut, og etter jeg hadde prøvd det, selv om det skuffet mye historiemessig, så er det uten tvil det beste snikespillet jeg har spilt. Derfor lå det godt an til å bli mitt game of the year. Men det var før jeg senere på høsten kastet meg over Life is Strange, og ble mer bergtatt enn jeg har blitt av noe annet spill de siste årene. Min klart største spillopplevelse i år. mente 7 og 8, men det ble fikset delevis, nå er begge 8. begge burde være 7. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Life Is Strange er vinneren i hjertet mitt. Spilte igjennom LiS i forrige uke - helt fantastisk spill! Tror ikke det hadde endret valget mitt til årets spill, men hadde seriøst vurdert det som kandidat. En av de beste historiene jeg har spilt noen sinne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå