AnonymDiskusjon Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Har voldsomt vondt i øvre del av rumpa Tror det er halebeinet/coccyx. Vondeste er å hoste, og feks reise seg ut av en lav bil, det er rett å slett fryktelig vondt! Er vondt å bare sitte også, må sitte foroverleent for å unngå smerte Noen som har en anelse om hva det kan være? Prøvde å google litt, men fant så mye forskjelligt Er foresten mann i 20 årene Driver ikke med trening Har hatt veldig vondt i ca 24 timer nå Anonymous poster hash: 9108b...f05 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Hmm, høres ut som slik jeg har det akkurat nå. Fikk det i løpet av mandagen på jobb. Ble bare verre utover mandags ettermiddag. Var en ren lidelse å komme seg ut av sengen tirsdags morgen. Var hos legen, han mente det kunne være en vanlig strekk, eller det kunne være betennelse. Fikk sykemelding ut uka. Om det ikke er bedre på fredag skal jeg til legen igjen. Akkurat når gjør det ikke så vondt å sitte normalt, men sitter jeg litt bakoverlent å skal opp er det ikke godt. Å nyse å hoste er heller ikke behagelig. Er også vondt å gå normalt. Du må si i fra hva legen sier til deg om du drar innom Lenke til kommentar
Kjetil Larsen Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Antakelig noe med bekkenbunnen og piriformis, ettersom du kjenner det når du hoster (bekkenbunn), men hovedsymptom øverst i setet. Kan også være bekkenleddet. Vanskelig å si noe mer uten å ha palpert området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå