OLSEN SKOGBRUK Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 hei trenger tips til hvordan jeg kan få det mer ryddig med ledningene til anlegget mitt det er mange ledninger og det er bare rot så trenger tips til hva jeg kan bruke og om det vinnes noe som kan samle ledningene bedre Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Kabelstrømpe? Tre kablene inni strømpen, og de fremstår som en noe tykkere kabel. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/Kabelklemmer-og-spennband/Flettet-kabelstrompe-2000034098/ Evt kapp dem til passende lengde. Ser ut til at du har i overkant lange ledninger slik det er nå. Endret 6. januar 2016 av learntofly Lenke til kommentar
Pop Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Kapp dem til så rett lengde som mulig, som poster over også sier. Høyttalerkabler bør være i noenlunde akkurat lengde, og like på høyre og venstre kanal. I tillegg får du kjøpt plastkanaler på de fleste forretninger for elektro (elkjøp, clas ohlson osv) som du limer fast over gulvlisten f.eks. Lenke til kommentar
OLSEN SKOGBRUK Skrevet 8. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2016 Ok tusen takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå