Magnum p.i. Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Endte opp med å kjøpe en i sølv/hvit. Merket umiddelbart at jeg savnet S-Pen og muligheten til å kjapt kunne ta screenshots, tegne og sirkle ut det jeg eventuelt vil ta vare på, for så å sende det kjapt avgårde på mail eller Messenger - men utover det gjør Mate 8 et godt førsteinntrykk etter å hatt Note 1, 2 og 3 i årevis. Syns også Emui virker ganske greit også, i motsetning til hva testene sier. Det kan du jo gjøre på Mate 8 også. Bruk knoken å tegn inn det du vil og send det slik du ønsker. Screenshots tar du enkelt ved å banke to gang i rask rekkefølge på skjermen med knoken. Takk for tipset. Det var jeg ikke klar over. Likevel må jeg si jeg foretrekker Note-seriens løsning på akkurat dette, men det gjorde i hvert fall ting noe lettere. Lenke til kommentar
Sonicbomb Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Kjøpte en mate 8 igår og er imponert over hvor rask telefonen er i kombinasjon med den gode batteritiden. Har idag lastet ned en del apper og videoer, surfet på nettet og masse annet. Har nå en screen on time på fem og en halv time med 50% batteri igjen. Tidligere telefoner jeg har hatt er z2 og z5 compact. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 I testen til Tek.no står det at man kan gjøre slik at man ser nedlastningshastighet konstant i feltet øverst på skjermen, men jeg klarer ikke å finne frem til dette i menyene. Hvordan går man frem? Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Er det noen som har 64 GB versjonen, eller er det kun 32 GB versjonen som er tiltenkt oss i det kalde nord? Fått denne hjemhttps://www.from.ae/en/huawei-mate-8-dual-nxt-l29-64gb-4g-lte-champagne-gold Som forventet så passer ikke hurtig laderen,men villig til å ofre det for mer RAM. Hadde uansett vert kjekt å ha. Noen som har tips til hvor en kan kjøpe fast charger eller adapter? Lenke til kommentar
Sonicbomb Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Leser mate 8 sd kort i exfat format. For filer over 4gb? Noen som har testet. Vurderer å formatere sd kortet imorgen. Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hei kjøpte mate 8 i går men eg har kjøpt den uten dual sim. Er det noe stor forskjell på de to variatene? Lenke til kommentar
prestidalen Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Hei kjøpte mate 8 i går men eg har kjøpt den uten dual sim. Er det noe stor forskjell på de to variatene? hviken har dere? Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Da er en Mate 8 innkjøpt for ca. en uke siden. Var litt skeptisk til å begynne med, men den skepsisen er grundig tilbakevist! Rett og slett en kjempetelefon i dobbel forstand. Kjøpte varianten med 2 SIM-kort, der det ene kan byttes ut med minnekort, men med 64 GB internlagring trenger du jo kanskje ikke det, og 4 GB minne. Kanonrask og med laaaaang batteritid. Holder fint i 2 døgn med normal bruk, hva nå det måtte være. Kameraet blåser deg av veien! I hvert fall det som står i telefonen min. Anbefales på det sterkeste! Endret 26. juni 2016 av Chutikran Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 Har nå hatt Nougat på min Mate 8 en ukes tid, og uten at jeg faktisk har målt forskjellen syns jeg batteriet tappes noe raskere nå enn før. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå