Christoffero89 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 DJViking kjære deg det finnes mange tlf i sort ok Huawei har gått for sort/grå noe som er lekkert. Uansett har vi ikke større problemer i livet så går det sikkert greit... Jeg skjønner det, men ingen jeg har lyst å kjøpe. Har veldig lyst å kjøpe Mate 8 (till tross for størrelsen) og kunne gjerne tenkt meg den i sort. Tips kjøp deg et sort deksel da vettu Man gjemmer ikke bort en så stilig mobiltelefon...legg på skin fra dbrand:) Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 http://www.tek.no/artikler/vi-dro-pa-fotosafari-med-markedets-beste-mobilkameraer-i-tokyo/346272 Overraskende nok har vi et vesentlig bedre inntrykk av Mate 8 på kamerafronten enn av Huawei P9. Og det er uten Leica-optikk og dobbelt kamera. Mate 8 er vanvittig god på motlys, eksponering og fargegjengivelse under ekstremt solrike forhold. Tilstander som kan være like vanskelige å beherske for en mobiltelefon som skumring og mørke. Der er til gjengjeld ikke Mate 8 helt i toppen, selv om den yter rimelig godt. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 14. april 2016 Forfatter Del Skrevet 14. april 2016 Måtte "krype til korset" nå. Bestilte Galaxy S7 flat. Synd den ikke er større. Jeg tror INGEN mobiler i dag er på høyde med S7 til mitt bruk i alle fall. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Måtte "krype til korset" nå. Bestilte Galaxy S7 flat. Synd den ikke er større. Jeg tror INGEN mobiler i dag er på høyde med S7 til mitt bruk i alle fall. Synd for deg hadde aldri byttet min i en S7 dødskjedelig og for liten skjerm samt alle har S6 eller S7 som forøvrig ser klin like ut Booring. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 15. april 2016 Forfatter Del Skrevet 15. april 2016 Måtte "krype til korset" nå. Bestilte Galaxy S7 flat. Synd den ikke er større. Jeg tror INGEN mobiler i dag er på høyde med S7 til mitt bruk i alle fall. Synd for deg hadde aldri byttet min i en S7 dødskjedelig og for liten skjerm samt alle har S6 eller S7 som forøvrig ser klin like ut Booring. For liten skjerm er jeg enig i, men ikke det andre. Om den er kjedelig bryr meg ikke. Om "alle" har den bryr meg heller ikke. Men det er den mobilen som presterer best på det som er viktig for MEG. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Måtte "krype til korset" nå. Bestilte Galaxy S7 flat. Synd den ikke er større. Jeg tror INGEN mobiler i dag er på høyde med S7 til mitt bruk i alle fall. Synd for deg hadde aldri byttet min i en S7 dødskjedelig og for liten skjerm samt alle har S6 eller S7 som forøvrig ser klin like ut Booring. For liten skjerm er jeg enig i, men ikke det andre. Om den er kjedelig bryr meg ikke. Om "alle" har den bryr meg heller ikke. Men det er den mobilen som presterer best på det som er viktig for MEG. Og det er? 1 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 nor50 Ble lei å svare på den skjønner jeg Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Er det noen som har 64 GB versjonen, eller er det kun 32 GB versjonen som er tiltenkt oss i det kalde nord? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 (endret) Ny test fra Dinside http://www.dinside.no/936578/huawei-mate-8 Dog har vi reagert på litt skurrete lyd i den interne høyttaleren slik at vanlige telefonsamtaler ikke alltid har vært helt optimale. Dette skuffet meg litt. Lydkvalitet er veldig viktig for meg. Men FYLDIG: Lyden som kommer ut fra høyttalerne i bunnen opplever vi som mer fyldig enn på mange andre telefoner. Litt skuffet over at de ikke testet samtalekvalitet med VoLTE. Endret 20. mai 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Ny test fra Dinside http://www.dinside.no/936578/huawei-mate-8 Dog har vi reagert på litt skurrete lyd i den interne høyttaleren slik at vanlige telefonsamtaler ikke alltid har vært helt optimale. Dette skuffet meg litt. Lydkvalitet er veldig viktig for meg. Men FYLDIG: Lyden som kommer ut fra høyttalerne i bunnen opplever vi som mer fyldig enn på mange andre telefoner. Litt skuffet over at de ikke testet samtalekvalitet med VoLTE. Er vel ikke ny test da den var 12 mai men allikevel stusser over at de mener det de skriver om lyden da det er helt ukjent for meg jeg er veldig fornøyd og jeg bruker høyttaleren hele tiden under samtaler. Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Er det noen som har 64 GB versjonen, eller er det kun 32 GB versjonen som er tiltenkt oss i det kalde nord? Anyone? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. mai 2016 Del Skrevet 20. mai 2016 Er det noen som har 64 GB versjonen, eller er det kun 32 GB versjonen som er tiltenkt oss i det kalde nord? Anyone? Kun 32 lett å sjekke da... Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Ser jo at de norske sidene kun tilbyr 32 GB versjonen, men du mener altså at denne https://www.ibuygou.com/p-huawei-mate-8-kirin-950-octa-core-23ghz-4gb-ram-128gb-rom-7236.html ikke vil fungere i Norge? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Ser jo at de norske sidene kun tilbyr 32 GB versjonen, men du mener altså at denne https://www.ibuygou.com/p-huawei-mate-8-kirin-950-octa-core-23ghz-4gb-ram-128gb-rom-7236.html ikke vil fungere i Norge? Har jeg ingen formening om trolig gjør den det uten at jeg ikke hadde kjøpt den utenlands regn da 25% mva i tillegg. Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 23. mai 2016 Del Skrevet 23. mai 2016 Dette var en artig side i diskusjonen rundt hvorvidt en telefon er støttet eller ei. willmyphonework.net Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Vurderer å gå over fra Note 3 til Mate 8, men har ikke klart å bli klok på om den støtter 4G+. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg har iallefall 4G+ symbol på min nå Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Endte opp med å kjøpe en i sølv/hvit. Merket umiddelbart at jeg savnet S-Pen og muligheten til å kjapt kunne ta screenshots, tegne og sirkle ut det jeg eventuelt vil ta vare på, for så å sende det kjapt avgårde på mail eller Messenger - men utover det gjør Mate 8 et godt førsteinntrykk etter å hatt Note 1, 2 og 3 i årevis. Syns også Emui virker ganske greit også, i motsetning til hva testene sier. Lenke til kommentar
Leifsol Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 (endret) Endte opp med å kjøpe en i sølv/hvit. Merket umiddelbart at jeg savnet S-Pen og muligheten til å kjapt kunne ta screenshots, tegne og sirkle ut det jeg eventuelt vil ta vare på, for så å sende det kjapt avgårde på mail eller Messenger - men utover det gjør Mate 8 et godt førsteinntrykk etter å hatt Note 1, 2 og 3 i årevis. Syns også Emui virker ganske greit også, i motsetning til hva testene sier. Det kan du jo gjøre på Mate 8 også. Bruk knoken å tegn inn det du vil og send det slik du ønsker. Screenshots tar du enkelt ved å banke to gang i rask rekkefølge på skjermen med knoken. Endret 2. juni 2016 av Leifsol 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå