Gå til innhold

Huawei Mate 8

Anbefalte innlegg

DJViking kjære deg det finnes mange tlf i sort ok Huawei har gått for sort/grå noe som er lekkert. Uansett har vi ikke større problemer i livet så går det sikkert greit...

Jeg skjønner det, men ingen jeg har lyst å kjøpe. Har veldig lyst å kjøpe Mate 8 (till tross for størrelsen) og kunne gjerne tenkt meg den i sort.

Tips kjøp deg et sort deksel da vettu  :dribble:

Man gjemmer ikke bort en så stilig mobiltelefon...
legg på skin fra dbrand:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.tek.no/artikler/vi-dro-pa-fotosafari-med-markedets-beste-mobilkameraer-i-tokyo/346272

Overraskende nok har vi et vesentlig bedre inntrykk av Mate 8 på kamerafronten enn av Huawei P9. Og det er uten Leica-optikk og dobbelt kamera. Mate 8 er vanvittig god på motlys, eksponering og fargegjengivelse under ekstremt solrike forhold. Tilstander som kan være like vanskelige å beherske for en mobiltelefon som skumring og mørke. Der er til gjengjeld ikke Mate 8 helt i toppen, selv om den yter rimelig godt.

Lenke til kommentar

Måtte "krype til korset" nå. Bestilte Galaxy S7 flat. Synd den ikke er større. Jeg tror INGEN mobiler i dag er på høyde med S7 til mitt bruk i alle fall.

Synd for deg hadde aldri byttet min i en S7 dødskjedelig og for liten skjerm samt  alle har S6 eller S7 som forøvrig ser klin like ut Booring.

Lenke til kommentar

Måtte "krype til korset" nå. Bestilte Galaxy S7 flat. Synd den ikke er større. Jeg tror INGEN mobiler i dag er på høyde med S7 til mitt bruk i alle fall.

Synd for deg hadde aldri byttet min i en S7 dødskjedelig og for liten skjerm samt  alle har S6 eller S7 som forøvrig ser klin like ut Booring.

For liten skjerm er jeg enig i, men ikke det andre. Om den er kjedelig bryr meg ikke. Om "alle" har den bryr meg heller ikke. Men det er den mobilen som presterer best på det som er viktig for MEG.

Lenke til kommentar

For liten skjerm er jeg enig i, men ikke det andre. Om den er kjedelig bryr meg ikke. Om "alle" har den bryr meg heller ikke. Men det er den mobilen som presterer best på det som er viktig for MEG.

Og det er?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ny test fra Dinside

http://www.dinside.no/936578/huawei-mate-8

Dog har vi reagert på litt skurrete lyd i den interne høyttaleren slik at vanlige telefonsamtaler ikke alltid har vært helt optimale.

Dette skuffet meg litt. Lydkvalitet er veldig viktig for meg.

Men

FYLDIG: Lyden som kommer ut fra høyttalerne i bunnen opplever vi som mer fyldig enn på mange andre telefoner.

Litt skuffet over at de ikke testet samtalekvalitet med VoLTE.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Ny test fra Dinside

http://www.dinside.no/936578/huawei-mate-8

Dog har vi reagert på litt skurrete lyd i den interne høyttaleren slik at vanlige telefonsamtaler ikke alltid har vært helt optimale.

Dette skuffet meg litt. Lydkvalitet er veldig viktig for meg.

Men

FYLDIG: Lyden som kommer ut fra høyttalerne i bunnen opplever vi som mer fyldig enn på mange andre telefoner.

Litt skuffet over at de ikke testet samtalekvalitet med VoLTE.

Er vel ikke ny test da den var 12 mai men allikevel stusser over at de mener det de skriver om lyden da det er helt ukjent for meg jeg er veldig fornøyd og jeg bruker høyttaleren hele tiden under samtaler.

Lenke til kommentar

Endte opp med å kjøpe en i sølv/hvit. Merket umiddelbart at jeg savnet S-Pen og muligheten til å kjapt kunne ta screenshots, tegne og sirkle ut det jeg eventuelt vil ta vare på, for så å sende det kjapt avgårde på mail eller Messenger - men utover det gjør Mate 8 et godt førsteinntrykk etter å hatt Note 1, 2 og 3 i årevis. Syns også Emui virker ganske greit også, i motsetning til hva testene sier. 

Lenke til kommentar

Endte opp med å kjøpe en i sølv/hvit. Merket umiddelbart at jeg savnet S-Pen og muligheten til å kjapt kunne ta screenshots, tegne og sirkle ut det jeg eventuelt vil ta vare på, for så å sende det kjapt avgårde på mail eller Messenger - men utover det gjør Mate 8 et godt førsteinntrykk etter å hatt Note 1, 2 og 3 i årevis. Syns også Emui virker ganske greit også, i motsetning til hva testene sier. 

Det kan du jo gjøre på Mate 8 også. Bruk knoken å tegn inn det du vil og send det slik du ønsker.

Screenshots tar du enkelt ved å banke to gang i rask rekkefølge på skjermen med knoken.

Endret av Leifsol
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...