Xphylion Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen?Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Har du sjekket inne på strømstyringsplanen slik at den er satt opp på ytelse istedenfor smart? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen? jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Not good... kanskje du fikk et dårlig eksemplar. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen?Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Har du sjekket inne på strømstyringsplanen slik at den er satt opp på ytelse istedenfor smart? Ja. Lenke til kommentar
maya86 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Hei! Har lest noen tester om denne tlf, og den virker på mange måter bra, utenom lyden? For noen som er over gjennomsnittlig kresen på lyd, er den da helt uaktuell? Andre fordeler/ulemper? Snakk om å bytte fra en Note 3. Endret 9. april 2016 av maya86 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen?Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Har du sjekket inne på strømstyringsplanen slik at den er satt opp på ytelse istedenfor smart? Ja. Installer Nova så slipper du det problemet.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen?Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Har du sjekket inne på strømstyringsplanen slik at den er satt opp på ytelse istedenfor smart? Ja. Installer Nova så slipper du det problemet.. Nova Launcher forandrer vel ikke noe på at glasset stikker litt opp og at skjermen virker litt lite følsom...? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Hei! Har lest noen tester om denne tlf, og den virker på mange måter bra, utenom lyden? For noen som er over gjennomsnittlig kresen på lyd, er den da helt uaktuell? Andre fordeler/ulemper? Snakk om å bytte fra en Note 3. Enn så lenge har ikke jeg funnet noe skuffende med lyden. Tvert i mot (avhengig av hvilken lyd du tenker på da...).. Et barnebarn spilte et spill på den i ettermiddag, og min datter sa det hørtes ut til å være veldig god lyd på den. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen?Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Har du sjekket inne på strømstyringsplanen slik at den er satt opp på ytelse istedenfor smart? Ja. Installer Nova så slipper du det problemet.. Nova Launcher forandrer vel ikke noe på at glasset stikker litt opp og at skjermen virker litt lite følsom...? Du skriver du har dårlig respons fra skjermen Nova hjelper evt mot dette... Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ingen dårlig respons hos meg. Jeg bruker ikke nova. Du kan eventuelt teste å skru på hanskemodus for å sjekke om det blir bedre? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Egentlig tror jeg at jeg prøver å finne noen grunner til å angre kjøpet... ;-) Siden P9 "stor" (husker ikke navnet nå...) ble annonsert mellom bestillingen og leveringen, er det mulig jeg heller burde kjøpe den... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Ingen dårlig respons hos meg. Jeg bruker ikke nova. Du kan eventuelt teste å skru på hanskemodus for å sjekke om det blir bedre? Det jeg merker, er at om jeg trykker på et ikon, så hender det at mobilen ikke reagerer på trykket, eller at den bytter til annen side. Om jeg trykker på et bilde på fb for å se det, skjer og det samme. Men glasset da, er det som om det står 1/10 mm over resten av mobilen? Kjenner veldig godt glasset når jeg sveiper inn fra kantene at det er en skarp kant der. Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) Ingen dårlig respons hos meg. Jeg bruker ikke nova. Du kan eventuelt teste å skru på hanskemodus for å sjekke om det blir bedre? Det jeg merker, er at om jeg trykker på et ikon, så hender det at mobilen ikke reagerer på trykket, eller at den bytter til annen side. Om jeg trykker på et bilde på fb for å se det, skjer og det samme. Men glasset da, er det som om det står 1/10 mm over resten av mobilen? Kjenner veldig godt glasset når jeg sveiper inn fra kantene at det er en skarp kant der. Kanten kan kjennes litt skarp ut ja. Angående å kanskje returnere å gå over til P9 isteden så tror jeg du vil savne den gode batteritiden til mate 8 Batteriet i denne telefonen må være det beste jeg har hatt i en telefon noensinne. Skulle bare ønske de hadde puttet et skikkelig kamera i telefonen. Endret 10. april 2016 av Xphylion Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 Ingen dårlig respons hos meg. Jeg bruker ikke nova. Du kan eventuelt teste å skru på hanskemodus for å sjekke om det blir bedre? Det jeg merker, er at om jeg trykker på et ikon, så hender det at mobilen ikke reagerer på trykket, eller at den bytter til annen side. Om jeg trykker på et bilde på fb for å se det, skjer og det samme. Men glasset da, er det som om det står 1/10 mm over resten av mobilen? Kjenner veldig godt glasset når jeg sveiper inn fra kantene at det er en skarp kant der. Kanten kan kjennes litt skarp ut ja. Angående å kanskje returnere å gå over til P9 isteden så tror jeg du vil savne den gode batteritiden til mate 8 Batteriet i denne telefonen må være det beste jeg har hatt i en telefon noensinne. Skulle bare ønske de hadde puttet et skikkelig kamera i telefonen. P9 Plus har vel 3400 mAh batteri mot 4000 i Mate 8, er det ikke det? Tror det holder for meg. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 NOR50. Hadde ikke du Mate 7 og var dritfornøyd? Mate 8 er vel bedre, eller...? ? Lenke til kommentar
Leifsol Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 Ingen dårlig respons hos meg. Jeg bruker ikke nova. Du kan eventuelt teste å skru på hanskemodus for å sjekke om det blir bedre? Det jeg merker, er at om jeg trykker på et ikon, så hender det at mobilen ikke reagerer på trykket, eller at den bytter til annen side. Om jeg trykker på et bilde på fb for å se det, skjer og det samme. Men glasset da, er det som om det står 1/10 mm over resten av mobilen? Kjenner veldig godt glasset når jeg sveiper inn fra kantene at det er en skarp kant der. Mate 8 er levert med en skjermbeskytter som kanskje har noen skarpe kanter rundt skjermen, denne er bare å fjerne da det er Gorilla glass.. Link: http://www.androidheadlines.com/2016/01/featured-review-huawei-mate-8.html Utdrag fre linken: As a bonus a screen protector is factory installed onto the phone, so you won’t have to worry about applying an after market one if you so desire a screen protector on your device. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. april 2016 Forfatter Del Skrevet 10. april 2016 (endret) NOR50. Hadde ikke du Mate 7 og var dritfornøyd? Mate 8 er vel bedre, eller...? Kan man finne noe enda bedre så er jo det bra. Tenk å fått en flat Galaxy S7 på min. 5.5" til en grei pris... Da hadde alt jeg ønsket meg vært tilgjengelig. Endret 10. april 2016 av nor50 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 NOR50. Hadde ikke du Mate 7 og var dritfornøyd? Mate 8 er vel bedre, eller...? Kan man finne noe enda bedre så er jo det bra. Tenk å fått en flat Galaxy S7 på min. 5.5" til en grei pris... Da hadde alt jeg ønsket meg vært tilgjengelig. Fatter ikke dine problemer den er helt fantastisk etter mine meninger. Noen blir aldri fornøyd å leter å leter uten at det sjelden resulterer til suksess... Lenke til kommentar
Leifsol Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 (endret) NOR50. Hadde ikke du Mate 7 og var dritfornøyd? Mate 8 er vel bedre, eller...? Kan man finne noe enda bedre så er jo det bra. Tenk å fått en flat Galaxy S7 på min. 5.5" til en grei pris... Da hadde alt jeg ønsket meg vært tilgjengelig. Kommer alltid noe nytt som er enda bedre enn det som er. Endret 10. april 2016 av Leifsol Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Jeg hadde den "fantastiske" Samsung S6 Edge. Største drittelefonen jeg har hatt. Elendig batteritid, den låste seg titt og ofte og den rebootet hele tiden når jeg skrudde på kameraet. Jeg kjenner også flere med S7 Edge og den ene låste seg når jeg skulle titte på den. Jeg kjøper ikke Samsung igjen Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. april 2016 Forfatter Del Skrevet 11. april 2016 Jeg hadde den "fantastiske" Samsung S6 Edge. Største drittelefonen jeg har hatt. Elendig batteritid, den låste seg titt og ofte og den rebootet hele tiden når jeg skrudde på kameraet. Jeg kjenner også flere med S7 Edge og den ene låste seg når jeg skulle titte på den. Jeg kjøper ikke Samsung igjen S6 og S7 er som natt og dag. De har stort sett rettet opp alt det dårlige fra S6. Det har vært en feil med at de mister signalet på S7, men ellers hadde en S7 med en flat. 5.5" vært alt jeg trenger. Det Huawai trenger er et GODT kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå