DJViking Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) Huawei Mate 8 står ikke oppført med støtte for VoLTE på Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Voice_over_LTE#Devices Kan kanskje bare betyr at ingen har oppdatert denne listen. Det er ikke akkurat så veldig viktig, men Mate 8 har ikke trådløs lading så vidt jeg kan finne. Endret 10. mars 2016 av DJViking Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 (endret) Lite diskusjon rundt denne mobiltelefonen. Er det bra eller dårlig mon tro. Finner ingen fysiske butikker som selger denne utenom Expert. Skulle gjerne holdt den i hånda før jeg eventuelt kjøper. Noen som har kjøpt denne som ikke er fornøyd? Hva så er du ikke fornøyd med? Noen som har kjøpt denne som kan påpeke hva som er fantastisk, bra eller bare helt greit. Samtalekvalitet, LTE, VoLTE, kamera.. etc. Noen som har installert et annet skall på denne? Jeg liker ikke måten Huawei sitt skall ikke har en App-drawer, men legger alle på hjemskjermen. Kanskje man ikke trenger nytt skall, men bare heller installere en annen Launcher. Endret 29. mars 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Les litt erfaringer her: http://forum.xda-developers.com/mate-8/help/happy-t3281004 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. april 2016 Del Skrevet 3. april 2016 (endret) Har bestilt denne populær hos Telenor faktisk utsolgt både sølv og grå nå skal skrive mine meninger da jeg får den til uka men testene ser jo strålende ut. Vurderte LG G5 men den har dessverre alt for mye negative ting håpløst. Endret 3. april 2016 av Jada-jada Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Noen som har hatt både Nexus 6P og Mate 8 som kan si noe om forskjellen? Mate 8 har litt større skjerm, men har litt mindre dimensjoner i bredden og bør da kanskje passe "litt" bedre i hånda. Nexus 6P: 5.7 inches (~71.4% screen-to-body ratio) 159.3 x 77.8 x 7.3 mm Mate 8: 6.0 inches (~78.0% screen-to-body ratio) 157.1 x 80.6 x 7.9 mm Huawei Mate S med sin litt mindre skjerm så passer kanskje den bedre i hånda. 5.5 inches (~73.9% screen-to-body ratio) 149.8 x 75.3 x 7.2 mm Dens konstruksjon ser nogenlunde likt som Mate 8, men med litt mindre kraftigere spesifikasjoner. http://www.gsmarena.com/compare.php3?&idPhone2=7239&idPhone1=7588&idPhone3=7533 Endret 4. april 2016 av DJViking Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Jeg har begge. Den største forskjellen jeg har merket er batteriet. Den beste screen on timen jeg har fått med nexus 6p er litt over 5 timer. Med mate 8 har jeg fått litt over 8 timer. Hadde bare mate 8 hatt kameraet til nexus 6p hadde det vært den perfekte telefonen Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Har stor tro på kameraet i Huawei P9. Men den er ikke i salg helt ennå. Men Måte 8 er en veldig bra telefon ??? 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. april 2016 Forfatter Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Så på en unboxing i går. Der var det sidehengslet cover med vindu med i esken. Er det det her...? 6:30 inn her: 3:04 inn her 4:00 inn her: Endret 5. april 2016 av nor50 Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det gjennomsiktige dekselet du ser i video nr 2 fra 3.04 fulgte med når jeg kjøpte min på elkjøp. 1 Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Det er vel bare 128GB/4GB RAM versjonen som får det dekselet... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. april 2016 Forfatter Del Skrevet 6. april 2016 (endret) Min er underveis fra NetOnNet nå. Får den i overimorgen. Noen som har tips på launcher til denne? Regner med denne også legger alle apper rett på skrivebordet.. Endret 6. april 2016 av nor50 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 (endret) http://phandroid.com/2016/01/26/huawei-mate-8-first-things/ http://phandroid.com/2016/02/02/huawei-mate-8-tips-tricks/ Endret 7. april 2016 av nor50 Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Min er underveis fra NetOnNet nå. Får den i overimorgen. Noen som har tips på launcher til denne? Regner med denne også legger alle apper rett på skrivebordet.. Nova launcher fungerer meget bra. 1 Lenke til kommentar
Leifsol Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Min er underveis fra NetOnNet nå. Får den i overimorgen. Noen som har tips på launcher til denne? Regner med denne også legger alle apper rett på skrivebordet.. Jeg kjøpte det originale dekselet fra ebay. Bruker Nova Luncher, funker ferfekt 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. april 2016 Forfatter Del Skrevet 7. april 2016 Min er underveis fra NetOnNet nå. Får den i overimorgen. Noen som har tips på launcher til denne? Regner med denne også legger alle apper rett på skrivebordet.. Jeg kjøpte det originale dekselet fra ebay. Bruker Nova Luncher, funker ferfekt Samme som jeg har bestilt...? http://www.ebay.com/itm/172145390846 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Fikk Mate 8 nå. Under oppstart får man beskjed om å holde den gamle mobilen (LG G4) mobilen rygg mot rygg for å kopiere over ting, men der skjer det ikke noe. Kan man tvangskjøre denne operasjonen? Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Fikk Mate 8 nå. Under oppstart får man beskjed om å holde den gamle mobilen (LG G4) mobilen rygg mot rygg for å kopiere over ting, men der skjer det ikke noe. Kan man tvangskjøre denne operasjonen? Kan det være at den "gamle" mobilen trenger NFC for at det skal virke. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. april 2016 Forfatter Del Skrevet 8. april 2016 Fikk Mate 8 nå. Under oppstart får man beskjed om å holde den gamle mobilen (LG G4) mobilen rygg mot rygg for å kopiere over ting, men der skjer det ikke noe. Kan man tvangskjøre denne operasjonen? Kan det være at den "gamle" mobilen trenger NFC for at det skal virke. Aktiverte NFC og Lenke til kommentar
Xphylion Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. april 2016 Forfatter Del Skrevet 9. april 2016 Hva syntes du så langt om telefonen? Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå