Gå til innhold

Huawei Mate 8

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lite diskusjon rundt denne mobiltelefonen. Er det bra eller dårlig mon tro.

Finner ingen fysiske butikker som selger denne utenom Expert. Skulle gjerne holdt den i hånda før jeg eventuelt kjøper.

Noen som har kjøpt denne som ikke er fornøyd? Hva så er du ikke fornøyd med?

Noen som har kjøpt denne som kan påpeke hva som er fantastisk, bra eller bare helt greit. Samtalekvalitet, LTE, VoLTE, kamera.. etc.

Noen som har installert et annet skall på denne? Jeg liker ikke måten Huawei sitt skall ikke har en App-drawer, men legger alle på hjemskjermen. Kanskje man ikke trenger nytt skall, men bare heller installere en annen Launcher.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Har bestilt denne populær hos Telenor faktisk utsolgt både sølv og grå nå skal skrive mine meninger da jeg får den til uka men testene ser jo strålende ut. Vurderte LG G5 men den har dessverre alt for mye negative ting håpløst.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Noen som har hatt både Nexus 6P og Mate 8 som kan si noe om forskjellen?

Mate 8 har litt større skjerm, men har litt mindre dimensjoner i bredden og bør da kanskje passe "litt" bedre i hånda.

Nexus 6P: 5.7 inches (~71.4% screen-to-body ratio) 159.3 x 77.8 x 7.3 mm

Mate 8: 6.0 inches (~78.0% screen-to-body ratio) 157.1 x 80.6 x 7.9 mm

Huawei Mate S med sin litt mindre skjerm så passer kanskje den bedre i hånda.

5.5 inches (~73.9% screen-to-body ratio) 149.8 x 75.3 x 7.2 mm

Dens konstruksjon ser nogenlunde likt som Mate 8, men med litt mindre kraftigere spesifikasjoner.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?&idPhone2=7239&idPhone1=7588&idPhone3=7533

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Jeg har begge. Den største forskjellen jeg har merket er batteriet. Den beste screen on timen jeg har fått med nexus 6p er litt over 5 timer. Med mate 8 har jeg fått litt over 8 timer. Hadde bare mate 8 hatt kameraet til nexus 6p hadde det vært den perfekte telefonen :)

Lenke til kommentar

Min er underveis fra NetOnNet nå. Får den i overimorgen. Noen som har tips på launcher til denne? Regner med denne også legger alle apper rett på skrivebordet..

Jeg kjøpte det originale dekselet fra ebay. Bruker Nova Luncher, funker ferfekt

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk Mate 8 nå. Under oppstart får man beskjed om å holde den gamle mobilen (LG G4) mobilen rygg mot rygg for å kopiere over ting, men der skjer det ikke noe. Kan man tvangskjøre denne operasjonen?

Kan det være at den "gamle" mobilen trenger NFC for at det skal virke.

Lenke til kommentar

Fikk Mate 8 nå. Under oppstart får man beskjed om å holde den gamle mobilen (LG G4) mobilen rygg mot rygg for å kopiere over ting, men der skjer det ikke noe. Kan man tvangskjøre denne operasjonen?

Kan det være at den "gamle" mobilen trenger NFC for at det skal virke.

Aktiverte NFC og

Lenke til kommentar

Hva syntes du så langt om telefonen?

Har ikke testet mye ennå, men 2 ting som har falt meg inn, er at det er litt skarpe kanter på glasset, og jeg hadde kanskje forventet litt bedre respons fra skjermen. Når jeg trykker på en app eller noe, må jeg noen ganger trykke 2-3 ganger før den reagerer. Mulig det går an å stille følsomheten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...