Gå til innhold

Huawei Mate 8

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en slik, men drøyer litt til prisen blir satt ned i forbindelse med helgetilbud/annen kampanje. Majoriteten går vel for S7/G5 + at mange allerede er i besittelse av nexus 6p, så jeg tror ikke det går så veldig lang tid før vi ser mate 8 ned på 4tusen tallet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte en Mate 8 hos Lefdal i dag, virker som en spennende modell. Er skeptisk til kvaliteten på kameraet men liker batteritiden som virker å være svært bra for en Android-modell. Får returnere den på angrefrist om den ikke overbeviser meg sammenlignet med iPhone 6S Plus'en og Nexus 6P'en som jeg bruker for tiden.

Hva syntes du om telefonen?

Den er vel ikke i salg enda...?

Jeg forhåndsbestilte en Mate 8 hos Lefdal i dag, virker som en spennende modell. Er skeptisk til kvaliteten på kameraet men liker batteritiden som virker å være svært bra for en Android-modell. Får returnere den på angrefrist om den ikke overbeviser meg sammenlignet med iPhone 6S Plus'en og Nexus 6P'en som jeg bruker for tiden.

Hva syntes du om telefonen?

Den ligger på posten nå og jeg skal hente den i ettermiddag. Skal legge ut litt om hvordan jeg opplever den så snart jeg har fått satt den opp og prøvd den en liten stund.  :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den ligger på posten nå og jeg skal hente den i ettermiddag. Skal legge ut litt om hvordan jeg opplever den så snart jeg har fått satt den opp og prøvd den en liten stund.  :)

Hvordan var den?

Lurer på akkurat det samme som mackoi71 :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synes den er litt for stor, men den har et mye stiligere design enn konkurrentene.

Mens Samsung Galaxy S7 har glass på baksiden har Mate8 metall.

HTC One M10 har metall på baksiden, men et kjedelig design på frontsiden.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7821&idPhone2=7884&idPhone3=7239

Noen som har gått over fra HTC One til en Mate8? Jeg har i dag en HTC One M7 som begynner å bli litt utdatert.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne igår. Første inntrykket er veldig positivt, spesielt batteriet er mye bedre enn på nexus 6p som jeg har fra før av. Det eneste negative så langt er at kameraet ikke tar gode bilder. Har googlet litt rundt kamera problemene og fant blant annet denne testen av telefonen hvor de nevner litt rundt det: http://www.anandtech.com/show/9878/the-huawei-mate-8-review/8

Nettopp det jeg var redd... :-(

Lenke til kommentar

Forskjell mellom Samsung Galaxy S7, Huawei Mate 8, Nexus 6P

Camera: 12 megapixels, 16 megapixels, 12.3 megapixels
Flash: LED, Dual LED, Dual LED
Aperture size: F1.7, F2.0, F2.0
Camera sensor size: 1/2.5", 1/2.8", 1/2.3"
Pixel size: 1.4 μm, 1.12 μm, 1.55 μm
Camcorder 3840x2160 (4K), 1920x1080 (1080p HD) (60 fps), 3840x2160 (4K) (30 fps)

Spesifikasjonene til S7 er hakket bedre enn Mate 8. Skulle likevel gjerne sett en test mellom disse.

Lenke til kommentar

Forskjell mellom Samsung Galaxy S7, Huawei Mate 8, Nexus 6P

Camera: 12 megapixels, 16 megapixels, 12.3 megapixels

Flash: LED, Dual LED, Dual LED

Aperture size: F1.7, F2.0, F2.0

Camera sensor size: 1/2.5", 1/2.8", 1/2.3"

Pixel size: 1.4 μm, 1.12 μm, 1.55 μm

Camcorder 3840x2160 (4K), 1920x1080 (1080p HD) (60 fps), 3840x2160 (4K) (30 fps)

Spesifikasjonene til S7 er hakket bedre enn Mate 8. Skulle likevel gjerne sett en test mellom disse.

Her har du mate 8 vs nexus 6p: http://www.androidauthority.com/huawei-mate-8-vs-nexus-6p-671891/

Lenke til kommentar

Jeg har lest en rekke tester av Mate 8. De aller fleste rangerer kameraet som godt, men ikke blant de beste. Men for mange er det sikkert godt nok så det holder :)

Bortsett fra at størrelsen ikke appellerer til alle, er det en kanontelefon fra Huawei, og den er veldig stilig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...