AfterGlow Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Er blant annet i stand til å filme 360-graders video.Dette er Nikons første actionkamera Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Pris? Et sted mellom Ricoh Theta S og Nokia Ozo? Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Av alle tingene Nikon lanserte i går, så er dette det første dere velger å skrive om? 5 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Av alle tingene Nikon lanserte i går, så er dette det første dere velger å skrive om? Du vet, kameratelefon og gopro konkurrenter har blitt det primære her på forumet, dedikerte kameraer er ikke like interessant lengre. 3 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Av alle tingene Nikon lanserte i går, så er dette det første dere velger å skrive om? Jeg har sluttet å la meg overraske over mangelen på akam-stoff. Tar det heller som en positiv overraskelse om de gidder å skrive om D5/D500 i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg tror ikke "Akam.no" står bakom denne artikkelen, er nok en av de andre tec-avdelingene som er mer rettet mot action-kameraer som har skrevet dette og så har alle gruppene fått dette på forsiden. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nei, Akam står på ingen måte bak denne artikkelen. Akam er nedlagt, dødt, begravet, sunket, borte. 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Nei, Akam står på ingen måte bak denne artikkelen. Akam er nedlagt, dødt, begravet, sunket, borte. Er en grunn for at jeg brukte parentes da Om tek.no/foto har en egen redaksjon/medarbeidere lengre vet jeg ikke, er klar over at Akam.no ikke finnes lengre ei heller medarbeideren som var der. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 (endret) Prisen på Keymission 360 ble vist 499€ inkludert tysk mva. Da regner jeg med den havner på ca 5000 kr inkl mva i Norge, altså rundt 30% mer enn Ricoh Theta S. Endret 3. februar 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg