Krister11 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei, bare lurte på om noen vet om noen som selger Track Ir. Har bare funnet det på Amazon og Ebay og der blir det fryktelig dyrt. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Zork Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Beste (eneste?) plassen i Norge har vel vært http://www.flightsim.no/ men ser ut som de nokså nylig har lagt ned butikken sin, så da spørs det om en ikke må utenlands Edit: (mulig det er bedre å høre på forumet der (flightsim.no) - mye erfaring på sånt der). Endret 6. januar 2016 av Zork Lenke til kommentar
Crinos Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Jeg lagde meg en tilsvarende device, som benyttet seg av en Arduino micro og en 9DOF sensor. Kostet meg ca 120,- i deler fra Ebay/Kina, men... det er langt i fra så integrert som Track IR. Men det var smoothere. Er dog, selv på jakt etter Track IR i Norge, og som nevnt tidligere av Zork, er det vell kun FlighSim som hadde dette produktet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Krona er svak, dollaren er sterk. Fler og fler produkter vil i denne tiden være best å hente over dammen. Bare for å ta et kjapt eksempel. Jeg handlet en Dell 30" skjerm for to år siden. Da kostet den 8990kr på komplett.no. Idag litt over 2 år senere koster den SAMME skjermen fra komplett.no, 12499kr. Skjermen og teknologien har blitt eldre, hvilket burde tilsi at prisen går ned, men neida, den har steget noe veldig. Prøv gjerne selv å sammenlikne andre produkter... Ekstra bra om man har en bekjent som skal på tur over dammen, som kan ta med et eller annet som håndbagasje Endret 14. januar 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå