EngineeringStudent Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei, noen som vet hvor det er billigst å få tak i gillette barberhøvler for menn? Evt. tilbud på de? Samme hvilken modell Gjelder både høvler og blader. Takk Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Du må ha Gillette?Finnes mange andre merker og finnes også "falske" gillett blader, samt ekte på eBay http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xgillette+razor.TRS0&_nkw=gillette+razor&_sacat=0 Endret 6. januar 2016 av Brattus Lenke til kommentar
Just2user Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Styr unna kina-høvler fra ebay, dx eller aliexpress! De er sløve og varer mye kortere. Beste og billigste jeg har funnet så langt er 6pack mach3 på kiwi til rundt 140 kr. De varer desidert mye lengre, ett blad har holdt til mitt bruk i 4 uker nå. Og da har jeg fremdeles 5 blad igjen. Lenke til kommentar
Shi Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Kjøp en ordntlig høvel fra barbershop.no.Selv bruker jeg forsåvidt kun noen engangshøvler hvor man får en 10 pack for en tier, men tenker å oppgradere til en ordntlig en snart. Endret 6. januar 2016 av Shi Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Skriver under på det Shi sier. Kjøp en ordentlig høvel. Jeg har en ett-bladshøvel. Bladene koster en brøkdel av hva gilette sine koster, varer lengre og barberer bedre/tettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå