flamethower1234 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Heisan! Sendte en Norgespakke for 6.dager siden. Kjøper sier han ikke har fått den enda og det virker veldig rart ettersom det vanligvis tar 1-3 dager før de kommer. Jeg sendte pakken rett etter at selger hadde overført pengene på konto. Hva gjør jeg nå? Stor takk på forhånd! Endret 5. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Sendte du med oppkrav eller med sporing? 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Er det ikkje sporing på Norgespakken? 2 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Tror det er Sporing men jeg tror jeg har rotet bort den lappen.. Endret 5. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Tror det er noe sånn at pakken sendes tilbake til meg om kjøper ikke henter den innen en viss tid.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.... Lenke til kommentar
Fish Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Det stemmer, pakken blir returnert etter en 14 dagers tid. I noen tilfeller vil du bli belastet for returporto. Har du ringt posten og hørt om de kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Tror det er Sporing men jeg tror jeg har rotet bort den lappen.. Da tar du erstatningsansvaret og tar det som en lærepenge. Å sende noe med sporing, ikke sende sporingsnummer til kjøper, og så rote det bort selv, er langt over grensa for hvor rotete man kan være i en privathandel. Da hadde jeg som kjøper umiddelbart antatt at du aldri hadde sendt noe som helst. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Skal prøve å finne den Lenke til kommentar
War Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Står på kvitteringa du får OG på kopien av fraktlappen.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Har du notert deg selv som avsender, så blir den sendt tilbake til deg tidligst etter 14 dager. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Og eg regner med at du skrev avsender(deg) i det øverste fra-feltet og mottaker(som kjøpte varen) i det nederste til-feltet? Det skjer at folk gjør feil her og det ender som regel opp med en god runde i systemet før pakken så ender hos avsender igjen. 1 Lenke til kommentar
ebolo Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Kanskje Posten kan finne sporingsnummeret for deg? Ville prøvd å kontakte de. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 9. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2016 Fant lappen. Pakken hadde har blitt feilsendt Takk for alle svar! ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå