InFlamesWeMust Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Hei Kjøpte dette lydkortet og fikk det I dag. https://www.komplett.no/product/805251/datautstyr/lydkort/creative-sound-blaster-x-fi-hd-lydkort Slik det er nå har jeg brukt front lyd inngang på pcen for headset. Men dette lydkortet er da usb. Jeg har en XLR microphone koblet opp mot en Blue Icicle som bruker usb på pcen. Vil denne mikrofonen fungere nå med usb siden jeg disabler onboard lydkortet? Ser på dette eksterne lydkortet at det er lydinnganger. Takk Endret 5. januar 2016 av InFlamesWeMust Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Noen som vet? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Du skriver jo at mikrofonen er koblet til via en Blue Icicle, som er et eget usb-basert "lydkort" om du vil, så den vil jo fortsatt fungere selv om du har fått et usb-basert lydkort til. Om du disabler onboard lydkort (som er på hovedkortet) er jo ikke relevant. Det kan jo selvfølgelig bli mange lydenheter å holde oversikt over etterhvert. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Det eneste du trenger å gjøre til vanlig bruk er å sette opp hvilken enhet som er lyd in / mic. Hvilken enehet det hører til er likegylig. høyreklikk på lydikon i system tray og velg innspillingsenheter. Høyreklikk på ønsket mic og vel anngi som standard enhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå