steinrawr Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Heisann. Jeg har to spørsmål til dere. Har dere noen erfaringer med modellene til blupower, gjerne spesifikt denne (Volvo V50) Hvis noen har bestilt derifra, eller evt fra andre Svenske nettbutikker, hvordan har dere gjort det med moms? Hvis jeg hadde bestilt den der nå, ville prisen blitt 5999 SEK + 25% norsk moms + fortollingsgebyr. Hvis butikken ikke vil selge momsfritt, så må man søke om refusjon? Vurderer å investere i den enheten i lenken, ettersom jeg har standard stereoanlegg, uten noen muligheter for tilkobling av noen ting i min 2005-mod volvo v50 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Når Bluepower kun er nevnt i en tråd på V50 avdelingen på VCCN så er det nok ingen i Norge som har kjøpt denne ennå: http://forum.vccn.no/showthread.php?71992-Bluepower-BLP-990-multimediasystem-til-C30-S40-V50-C70&highlight=bluepower Forøvrig er Bluepower mye brukt i V70N, her er noen tråder på denne avdelingen av VCCN: http://forum.vccn.no/search.php?searchid=3058490 Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 23. januar 2018 Del Skrevet 23. januar 2018 Regner med situasjonen er lik fremdeles? Ingen nordmenn med Bluepower-erfaring? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 24. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2018 De brukte lengre tid på å sende enheten etter at jeg selv bestilte den, enn jeg hadde bilen. Jeg bestilte et par uker etter denne posten, og de bekreftet bestillingen min i november 2016, da hadde jeg solgt bilen. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 24. januar 2018 Del Skrevet 24. januar 2018 De brukte lengre tid på å sende enheten etter at jeg selv bestilte den, enn jeg hadde bilen. Jeg bestilte et par uker etter denne posten, og de bekreftet bestillingen min i november 2016, da hadde jeg solgt bilen. Wow, ikke verdens beste shipping med andre ord :O Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 25. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2018 (endret) Shipp De brukte lengre tid på å sende enheten etter at jeg selv bestilte den, enn jeg hadde bilen. Jeg bestilte et par uker etter denne posten, og de bekreftet bestillingen min i november 2016, da hadde jeg solgt bilen. Wow, ikke verdens beste shipping med andre ord :O shippingen var sikkert rask den, men akkurat den modellen jeg skulle ha hadde de ikke ferdig produsert, så den ble jo aldri sendt. Endret 25. januar 2018 av steinrawr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå