M`kululu Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 skal ha ny dual-ddr ram, valget står mellom disse brikkene,hvilk er best? corsair: komplett.no eller twinmos:komplett.no ps:ingen kjente problemer mellom noen av disse brikkene og abit ic7? fint med svar raskt! Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg ville gått for twinmos, de er bra å overklokke med, og det er skjeldent noe trøbbel med de. Tror nok at de er et bedre kjøp en corsair brikkene, men jeg snakker kun av egen erfaring. du bør kanskje sjekke ut Snekker'n sin test av RAM. let litt rundt, så finner du den vel. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tja Corsair er nok den raskeste av dem, den har vel litt mer aggresiv timing. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 er crucial minne bra? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 er crucial minne bra? Det kommer an på hva du skal bruke det til. men generelt så er crucial en godt annerkjent minneprodusent. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 jeg skal overklokke litt.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 hva er best(stabilt) twinmosen er billigere... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Tja si det, det varierer vel litt personelig kjører jeg twinmos på min xp 2500@3200 uten problemer. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 (endret) hvordan er det med p4 da snekker`n? jeg tror jeg kommer til å gå for twinmos siden den er ca 100-lappen billigere. Endret 17. november 2003 av M`kululu Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 twinmos funker bra her Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 hva slags hw har du da? Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 men hva er best av de aktuelle modulene? er corsair rammen verdt 100-150kr? noen som vet om tester? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 skal ha ny dual-ddr ram, valget står mellom disse brikkene,hvilk er best? corsair: komplett.no eller twinmos:komplett.no ps:ingen kjente problemer mellom noen av disse brikkene og abit ic7? fint med svar raskt! jeg har twinmos og jeg har aldri hatt noen problemer, tåler faktsik og bli klokket litt også! billig er det og. men får sikkert tak i bedre og mer kvalitets ram. men men da koster det jo også deretter da.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 fant et par tester som viste at twinmosen var stabil, billig og d gikk å klokke den noe også. har twnimos nå også, dog veldig treg... Lenke til kommentar
NoNonsense Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Har tilfeldigvis et par Corsair TWINX XMS4000 minnebrikker hvis du er interessert (2x256M). Helt nye m/garanti. Men disse er kun for overklokkere som vil presse de siste Mhz ut av systemet sitt. For vanlig bruk vil jeg anbefale Twinmos, da får du mest for pengene.. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Testene jeg har lest av Twinmos Dual Pack er brikker med Twinmos chipper (som er forsåvidt ok)... Men Twinmos leverer også brikker med PSC chipper og disse er ikke noen overklokkere. Sist jeg bestillte Dual Pack Twinmos (2x512MB) fra komplett var det PSC'er. Endret 23. november 2003 av Kenneth_S Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 jeg kjøpte corsair rammen, de funker bra for en kompis av meg og de koster nesten det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå