MT-Sci Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei! Jeg lurte på når man får tilsendt kompetansebevis etter høsteksamen? Jeg har vente lenge med å få tilsendt kompetansebevis, men har ennå ikke fått. Jeg har ringt privatistkontoret og får ingen rimelig svar. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hei! Jeg lurte på når man får tilsendt kompetansebevis etter høsteksamen? Jeg har vente lenge med å få tilsendt kompetansebevis, men har ennå ikke fått. Jeg har ringt privatistkontoret og får ingen rimelig svar. Jeg mener dette skal gå elektronisk til skolen nå om dagen, mente min mor snakket om at dette var nytt i fjor. Ring og hør med skolen du skal få vitnemål fra. Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Er det ikke slik at man får tilsendt kompetansebevis fra privatistkontoret og deretter ta med kompetansebeviset til skolen og høre om rådgiver om "vitnemål-saken". Obs: Glemte å nevne at jeg tok endel fag som privatist. Jeg venter kompetansebevis fra privatistkontoret. Endret 5. januar 2016 av MT-Sci Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Er det ikke slik at man får tilsendt kompetansebevis fra privatistkontoret og deretter ta med kompetansebeviset til skolen og høre om rådgiver om "vitnemål-saken". Obs: Glemte å nevne at jeg tok endel fag som privatist. Jeg venter kompetansebevis fra privatistkontoret. Jeg mener å huske på at min mor sa at dette ikke var nødvendig lengre da det finnes ett elektronisk arkiv som skolen kan bruke, men jeg er ikke 100% sikker. Ville forhørt meg med skolen om privatistkontoret ikke svarer skikkelig. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg ringte privatistkontoret idag, og fikk vite at kompetansebevis for høstsemesteret sendes i løpet av januar. Du leverer dette til den gamle skolen (eller nåværende skole) slik at disse fagene blir med på vitnemålet ditt, evt. få vitnemål (dersom du ikke har dette fra før). Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg ringte privatistkontoret idag, og fikk vite at kompetansebevis for høstsemesteret sendes i løpet av januar. Du leverer dette til den gamle skolen (eller nåværende skole) slik at disse fagene blir med på vitnemålet ditt, evt. få vitnemål (dersom du ikke har dette fra før). Innen denne måneden, så det er ikke noe bestemt dato, som de sender inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå