MrHorgen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Støvsuger bråkete eller jagerfly bråkete? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Vel...Et jagerfly er nok til å sprenge trommehinnene dine på kort avstand, og er syyyyyykt mye høyere enn 90 db (du nevnte 90 tidligere). db-skala er logaritmisk, så for hver 10 db 10-dobler energi/støy. Fra 90 til 150 db snakker vi da 6*10 høyere støy ... ups! Men vi oppfatter en økning på 10 db som en dobling. En kompressor støyer mer enn støvsuger. En god del mer ... jeg vil tippe 3 dobbelt mer kanskje, fra 60 til 90. Endret 13. januar 2016 av Kyrre S. Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Testet minikompressoren idag... Den bråker ikke så mye. Noe verre enn støvsugeren her hjemme på full guffe. Med jagerfly bråkete mente jeg såpass høyt at du burde ha på hørselvern. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Så det du sier er egentlig at du må kjøpe ny støvsuger (som støyer mindre) ? Lenke til kommentar
MrHorgen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Nei, den suger bra! Er av gamle sorten på 2000W eller noe. Litt off topic nå... Men jeg lurer på. Finnes det en overgang fra munnstykkene/der jeg fester munnstykkene til f.eks en vanlig kobling i vannkjøling for PC? En 1/4BSP kobling... Eller 1/4G thread.. (de er vel det samme muligens) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå