Niram Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Det linkes til denne listen fra en stickypost på reddit/oculus. http://alteredqualia.com/texts/notebooks-rift/ Edit: Jeg har GT72 QE Endret 7. januar 2016 av NiRaM Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ser det står følgende der: GTX 980M close to GTX 970, borderline performance 980m er svakere enn GTX 970, så noe svakere enn 980M tror jeg ikke vil gi veldig god tilstedeværelse og grafikk da. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Jepp. Jeg har 980m. Har i tillegg overklokket det litt, så klarte å karre til meg 9000p på fire strike testen i 3dmark. Er i grenseland, men er så fristet ? Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Hups, ser jeg har blingset litt. Jeg trodde Cazper sitt innlegg var ditt, altså at du hadde GTX 960m. Har du GTX 980m vil du nok få mange ordentlig gode opplevelser. Mulig du på et og annet spill kanskje må skru ned detaljnivået litt men ingenting står i veien for awesome VR-opplevelse med GTX 980 tipper jeg Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Såpass ja... Nei... Jeg hopper av dette toget med en gang. Har hverken råda til noe svindyrt skjermkort oppå kostnaden for å kjøpe brillene :-P Kos dere de som har råda! Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Tror nok de aller fleste må omprioritere litt på økonomien for å få plass til en Rift i budsjettet. Blir nok ikke kvelder på byen eller middag på restauranter samme måneden som Oculus trekker beløpet fra kontoen min hvertfall. Men det er vel ulempen ved å være lidenskapelige entusiaster for high end tech Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Fleksilån, folkens. Hvis du ikke har selv, har sikkert mor og far. Lenke til kommentar
SiverM Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Tror nok NVIDIA overdriver litt. Men å skrive "PCen din er antageligvis ikke kraftig nok til VR" blir litt feil, for de fleste som leser den artikkelen har ganske kraftig maskinvare. Den tittelen hadde passet bedre i VG, der negative omslag for god innovasjon hører hjemme. Men negative overskrifter er vel bedre clickbaits enn positive overskrifter, synd nok som det er... Jeg kjører VR igjennom Galaxy S5, selv om det kanskje er ymse grafikk osv i forhold, så vil jeg tro det du skriver stemmer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Gear VR kan overhode ikke sammenlignes med Oculus Rift, så tror ikke det er noe stort poeng å sammenligne fugl og fisk her. Enhver som har testet Samsung sine til nå tre utgaver av Gear VR, og samtidig har testet Oculus Rift DK'2 så vet man at dette mobil-VR opplegget er temmelig meningsløst og overhode ikke sammenlignbart. Med Oculus Rift CV1 så skal man jo også drive TO skjermpaneler, og ikke bare ett og dette skjermpanelet skal helst drives med 90 FPS sammenlignet med 60 på Galaxy S5 osv.. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Ehh.. Litt vel dyrt? Hadde håpt på 3-4000Kr så kunne jeg spart meg opp til en, men når den koster mer enn et 980Ti kort så kan de bare drømme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå