Pug Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg har tenkt litt på å lage et image-map på forsiden av hjemmesiden min.... Hadde tenkt å lage noen slags knapper eller lignende, og når du fører musepekeren over en slik knapp, skifter fargen på den, og at på et annet sted på image-map'et kommer det fram f.eks. en tekst der det står "news", om den knappen linker til news... Noen som vet hvordan/om det går ann? Hvilke programmer? Guider? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Du kan lage det i f.eks Fireworks, men det virker egentlig ganske teit for meg at hele websiden skal bestå av kun et stooort bilde. Endret 17. november 2003 av PiRANhA Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Du kan lage det i f.eks Fireworks, men det virker egentlig ganske teit for meg at hele websiden skal bestå av kun et stooort bilde. Nei, hadde tenkt noe slikt som et index bilde, og separate sider som åpnes i nye vinduer når du klikker på.. Blir uansett bedre enn det jeg har nå tror jeg... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Slikt blir ofte veldig uryddig og forstyrrende for besøkende. Jeg ville ikke valgt denne løsningen ihvertfall. Selvfølgelig er det mulig. FrontPage har til og med støtte for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå