Oladunk.nordmann Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Kvifor ønsker du å bare betale delvis? Gjer opp for deg. Legg alle kortene på bordet. Så sitter du med reint mel i posen og ein god følelse Om det løser seg med boliglånet er det ikke noe problem.Hvis ikke så sliter jeg jo med å betale. Men, som det ble nevnt er jo renten her lavere enn ved f.eks forbrukslån- så jeg skal betale alt. Ja, men du vil nok slita endo meir om da tilfeldigvis blir oppdaga at du unlot å ta med alle årene... Stemmer dessverre.. Dette løser seg nok. Godt å bli ferdig med det, og som du skrev er det en god følelse, og vi kan leie ut videre uten frykt for noe. Lenke til kommentar
Kaffiflekken Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Kvifor ønsker du å bare betale delvis? Gjer opp for deg. Legg alle kortene på bordet. Så sitter du med reint mel i posen og ein god følelse Om det løser seg med boliglånet er det ikke noe problem.Hvis ikke så sliter jeg jo med å betale. Men, som det ble nevnt er jo renten her lavere enn ved f.eks forbrukslån- så jeg skal betale alt. Ja, men du vil nok slita endo meir om da tilfeldigvis blir oppdaga at du unlot å ta med alle årene... Stemmer dessverre.. Dette løser seg nok. Godt å bli ferdig med det, og som du skrev er det en god følelse, og vi kan leie ut videre uten frykt for noe. Yes. Lykke til iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå