akelbo Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Nathan Drakes farvel kommer en måned senere enn planlagt.Uncharted 4 er utsatt nok en gang Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Jeg er vanligvis ikke en som klager på dette, men var dere kanskje litt trege med denne artikkelen? Bloggposten dere referer til ble lagt ut 23. desember. Greit at det er travel i julen og alt det der, men 23. desember er nesten 2 uker siden.Siden artikkelen er så forsinket, og overskriften er "Uncharted 4 er utsatt nok en gang" trodde jeg først det betydde at spillet var utsatt enda lengre enn 27. april, siden jeg fikk med meg denne nyheten før jul. Som hadde vært mildt sagt spesielt. Var først da jeg leste artikkelen at jeg forstod at det var snakk om utsettelsen "alle" visste om fra før.TL;DR: Nyheter som er så gamle som dette burde nok ikke bli publisert. Endret 5. januar 2016 av Jakoozie 1 Lenke til kommentar
Gudfrosk Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Syns det var helt greit jeg at de skrev dette nå selvom du fikk nyheten for 2 uker siden. Er jo ikke alle som har fått det med seg, som f.eks meg selv Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Hadde heller ikke fådd dette med meg. Synes dette er helt greit. Vil heller ha ett ferdig produkt enn ett produkt som likevel vil trenge over en måned med patching før det er spillbart. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Da blir jeg ikke overrasket om de utsetter det nok en gang etter dette. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 TL;DR: Nyheter som er så gamle som dette burde nok ikke bli publisert. Her er jeg stort sett helt enig med deg, men jeg valgte å publisere denne nyheten i og med at den dukket opp i juleferien og mange ikke hadde fått den med seg. Lenke til kommentar
deac Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Kjenner jeg må roe ned hypen litt for dette spillet. Blir revet litt vel med hver gang jeg ser en nyhet om det og deretter sjekker gameplay videoene for nte gang Lenke til kommentar
KongElg Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 det var da son svarte... Lenke til kommentar
...... Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 Kjipt! Men gleder meg som en unge til dette spillet.Grunnen til at artikkelen er irriterende/misvisende for oss som hadde lest denne nyheten før var ordbruken. Siden det står "nok en gang" er det lett å tenke at det da har blitt utsatt to ganger på kort tid siden setningen er så negativ ladet. Men selvsagt greit at de som ikke har fått det med seg får det med seg, om enn noe sent. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Får dem til skytinga skal jeg vurdere dette spillet. Ødela 1-3 for meg totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå