Cthulhu Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Blant annet flere godsaker for spillerene.Lenovo avslører «verdens tynneste hybrid» og syv andre nyheter Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Lenovo oppgir 12,8 millimeter og en vekt på 999 gram med karbonfiber involvert i konstruksjonen. MS Surface 4 er då mykje tynnare og lettare enn dette, so eg veit ikkje heilt korleis Lenovo kan påstå at dei er tynnare. 1 Lenke til kommentar
Korken Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Lurer på om monitoren også samler inn data som de selger videre. 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Synd at det ikke har kommet noe mer håndfast om "retro Thinkpad": http://blog.lenovo.com/tag/retro+thinkpad Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Lenovo oppgir 12,8 millimeter og en vekt på 999 gram med karbonfiber involvert i konstruksjonen. MS Surface 4 er då mykje tynnare og lettare enn dette, so eg veit ikkje heilt korleis Lenovo kan påstå at dei er tynnare. Surface 4 er nettbrett. Dette er hybrid. De sier det er den tynneste hybriden. Altså er ikke Surface 4 med her. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Lenovo oppgir 12,8 millimeter og en vekt på 999 gram med karbonfiber involvert i konstruksjonen. MS Surface 4 er då mykje tynnare og lettare enn dette, so eg veit ikkje heilt korleis Lenovo kan påstå at dei er tynnare. Surface 4 med tastatur er vel ikke tynnere? 1 Lenke til kommentar
Herindur Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Lenovo oppgir 12,8 millimeter og en vekt på 999 gram med karbonfiber involvert i konstruksjonen. MS Surface 4 er då mykje tynnare og lettare enn dette, so eg veit ikkje heilt korleis Lenovo kan påstå at dei er tynnare. Om jeg ikke er helt på bærtur, så er Surface Pro 4 13,1 mm i bredden og veier 1078 g med tastatur. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Det stemmer, men tastaturet på SP4 går an å ta av... Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 (endret) Det stemmer, men tastaturet på SP4 går an å ta av... Da kan man også sammenligne SP4 med en iPad Pro eller andre nettbrett... Endret 6. januar 2016 av Frobe Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 SP4 er framleis ein PC sjølv om tastaturet er tatt av, so det vil eg ikkje påstå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå