Gunfreak Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Mennesker hadde samfunn i huler og hvor de nå enn befant seg, og hvor komplekse de samfunnene var er det ingen som vet, dermed "menneskelig forhistorie". Lenge før 30 000 hadde vi allerede avansert fiske teknologi, tamme dyr og jordbruk. Men ja, med Ancient egypt så kan de hvertfall ta med chariots fra Syndicate. Nei vi hadde ikke tamme dyr eller jordbruk, menneskelig historie starter ca. 9000 år siden, et par tusen år etter jordbruk. Det kan hende vi hadde halvtamme ulver/hunder for 30 000 år siden, men de ville i så fall være de eneste vi hadde. For å ha en sivilisasjon må du ha "kritisk" masse med befolkning. Og den hadde vi ikke før jordbruk. Har ikke spilt noe Syndicate, men ja chariots ville være passende for egypt. Egypt er også en myteomspunnede sivilisasjon, som passer bra til disse romvesen historiene de har i AC. Endret 7. januar 2016 av Gunfreak Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Dem har egentlig fått til det absolutt vanskeligste med spillserien her. Dem har all teknologien med løpingen, AI og verdenen på plass. Er ingen spill som ser vakrere ut enn AC spillene, er kunst i stor skala. MEN! Dem feiler på gameplayet. Hvorfor må slåssingen være så sabla enkel. Når det ikke er noe risiko å møte på 2-3 soldater eller 100 for den saks skyld forsvinner ALL spenning. Spill som handler om stealth burde straffe hardt hvis man går gung ho. Lenke til kommentar
Taygon Skrevet 7. januar 2016 Del Skrevet 7. januar 2016 Mennesker hadde samfunn i huler og hvor de nå enn befant seg, og hvor komplekse de samfunnene var er det ingen som vet, dermed "menneskelig forhistorie". Lenge før 30 000 hadde vi allerede avansert fiske teknologi, tamme dyr og jordbruk. Men ja, med Ancient egypt så kan de hvertfall ta med chariots fra Syndicate. Nei vi hadde ikke tamme dyr eller jordbruk, menneskelig historie starter ca. 9000 år siden, et par tusen år etter jordbruk. Det kan hende vi hadde halvtamme ulver/hunder for 30 000 år siden, men de ville i så fall være de eneste vi hadde. For å ha en sivilisasjon må du ha "kritisk" masse med befolkning. Og den hadde vi ikke før jordbruk. Har ikke spilt noe Syndicate, men ja chariots ville være passende for egypt. Egypt er også en myteomspunnede sivilisasjon, som passer bra til disse romvesen historiene de har i AC. Jordbruk som vi kjenner til i dag nei, men såkalt Agriculture på Engelsk har hatt en eller annen form for eksistens siden 30 000 BC. Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 10. januar 2016 Del Skrevet 10. januar 2016 "Tanken er at den ekstra utviklingstiden for Egypt-spillet skal la utvikleren sikre kvaliteten bedre. " enda bra de kom fram til det Lenke til kommentar
Potet Misbruker Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 "Tanken er at den ekstra utviklingstiden for Egypt-spillet skal la utvikleren sikre kvaliteten bedre. " enda bra de kom fram til det Lage mer day one dlc 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå