mouldycurtain Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Dette begynner i bunn og grunn å bli jævlig irriterende, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få noen svar her før jeg eventuelt går til lege. Siden omtrent den 14. desember har det vært noe rart med øynene. Sto opp, satt meg foran PC'en som vanlig, og alt var normalt en stund. Etter omtrent 30 minutter klarte jeg plutselig ikke å fokusere på noe som helst, slet skikkelig med å lese teksten på skjermen, klarte ikke å fokusere på ting rundt meg osv. I omtrent 20 minutter var det også noe som "snurret" i øyekanten på venstre øye. Dette ga seg relativt fort, men har fremdeles problemer. Jeg har liksom ingen symptomer, bare en følelse av at øynene er slitne. Har ingen smerter, synet er som det alltid har vært osv, men jeg kjenner at øynene ikke "er" som de var før. Utrolig vanskelig å forklare, men føler liksom at det er en ekstremt svak "ut av kinosal" feeling hele tiden. Går på skolen hver dag, men det blir ofte rundt 7-8 timer daglig foran skjermen uten nevneverdige pauser. Trener heller ikke lenger, så det blir litt ensformig. De fleste jeg kjenner bruker enda mer tid foran skjermen, så jeg synes det er rart at dette bare går ut over meg. Som sagt, det er ikke direkte vondt, bare irriterende. Kan ikke se for meg å gå sånn her resten av livet uten å bli gal. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Anbefaler at du tar en tur til fastlegen din snarlig og forteller om problemet ditt , det kan ha mange årsaker som feil ernæring og mangel på visse vitaminer eller andre ting. Du bør ta noen blodprøver å få sjekket deg grundig opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå