Eplenektar1 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 PC'en min tok farvel nå i helga. Første gang jeg har opplevd en pc som har dukket under når jeg har spilt et spill. selv om tempen har vært ganske høy gikk alt bra før jeg resetta cmos. Driver å leser i håndboka til garantien for å finne et nummer. Spm mitt er: Hvorfor i granskauen sa pc'en farvel når jeg spillte? fattern sa at kanskje power supply var gåen, men noen forslag? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Det blir jo litt vanskelig for folk å tippe på en "dødsårsak". F.eks. hvor høy var CPU temp?? Har du testet noen av komponentene i en annen maskin, evt. testet noen nye komponenter i din maskin?? Har du prøvd å resette bios?? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Kan jo si såpass at cpu-temp var på den vanlige ca 71 grader. resette bios hjelper lite, PC'en starter ikke. den er "offline" som det heter. Ellers så kommer reparatøren fra effekt om 3 dager, fordi det tok bare EN hel dag å finne ut hvilke komponenter pc'en min inneholdt. MAKAN til latskap. brenn Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Eeeehhh...71 er heller høyt spør du meg...kjørte du uten prosessorvifte med bare kjølebrikke? Isåfall er det ikke så veldig rart spør du meg. Min ligger ca rundt 40 normalt....ved 50 piper den og ved 70 skrur den seg av...(kjører AMDXP2400) Edit:grunnet skrivefeil.. Endret 19. november 2003 av Prnkstr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå