t0mb-exe Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Finnes det noen slags 12v sokkel som jeg kan sette ei vanlig H3 pære i? Som jeg kan montere selv og bruke som tåkelys? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Du må ha reflektor eller linse i tillegg så hvorfor ikke bare kjøpe ferdig tåkelys? Endret 5. januar 2016 av sedsberg 2 Lenke til kommentar
t0mb-exe Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Du må ha reflektor eller linse i tillegg så hvorfor ikke bare kjøpe ferdig tåkelys? Hvor finner jeg helt runde tåkelys da? Mine 2 nedre griller ser noe slik ut: http://img.auctiva.com/imgdata/5/8/5/9/2/2/webimg/258124212_tp.jpg ikke helt lik, da jeg har annen bil, og ikke orginal frontfanger. Jeg har allerede hull fra før hvor jeg har hatt noen billige 12v lys fra ebay, og har mulighet til å tilpasse det, men det er liksom bare lys kittet jeg trenger, ikke svarte grillen rundt. Endret 5. januar 2016 av t0mb-exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå