Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hodetelefoner til salg, noe allá LG HBS-850?

Anbefalte innlegg

Hørte mye bra om disse og at de var bra å bruke til salg.. Jeg skal sitte endel å selge, men ikke timesvis i strekk hele tiden. Men jeg får ofte vondt i ørene av type koss porta pro og liknende. Jeg har dessuten ganske innavla innerører, fordi sånne pluppe-hodetelefoner sitter aldri ordentlig fas (noe som dog taler i mot at jeg burde ha noe allá LG HBS-850..)

Må ærlig innrømme at jeg har unngått alt som heter bluetooth, headset og forsåvidt også salg så langt i livet..men nå må jeg. Hva er best? Det diggeste må vel være å ha noe trådløst på huet uten ledning som er bluetootha til telefonen min? 

Noen tips?

Og ja..budsjettet et helst under tusenlappen, men..jeg hadde nok kjøpt LG HBS om jeg slapp unna med bittelitt mindre enn 1800 på amazon..

Kan jo legge til at det er litt viktig at de jeg ringer hører meg klokkereint. Jeg trenger ikke høre dem klokkereint, og jeg skal ikke bruke de til noe annet..med mindre de også er hendige i bilen da. 

Kan man evnt gå foe noe allá dette også? 

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/headset-og-hoyttalere/PLVOYAGEREDGE/plantronics-voyager-edge-sort

Endret av Capitalist/Minimalist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...