Nemisen Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Kjøpte meg en big bite tidlig i dag, og har igjen en halv del. Jeg haater kald mat som egentlig skal være varm, hvordan varmer jeg den opp, er det best i mikro eller ovnen?... Litt dumt spm men vil ikke ødelegge maten min Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
lesles Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hvis du ikke vil ødelegge maten din, ikke bæsj det ut igjen Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Varm opp kjøttet i ovnen, det blir best. Mikro fungerer også men resultatet blir ikke like godt etter min mening. Brød/salat skal ikke varmes... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Micro gjør brødet ekkelt og det er sikkert salat inni. Den blir også seig og bløt i mikro. Bruk stekeovn isåfall. Endret 5. januar 2016 av Bytex Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 8. januar 2016 Del Skrevet 8. januar 2016 Micro fungerer, men eg synest at resultatet blir fuktig ei fuktig og trist opplevelse. Det som skjer i microen er at fuktigheita i fyllet koker slik at dampen trekker inn i brødet. Det beste for oppvarming av slik mat er å demontere sandwitchen. Ta av salaten og legg den kaldt. Ta kjøttet og varm det separat, her kan du bruke micro eller steikepanne. Brødet kan du riste i ein varm steikeovn i nokre få minutt. Kva du skal gjere med dressingen har eg ikkje eit godt svar på, men om du klarer å skrape vekk mesteparten så ville eg gjort det før du varmer brødet. Til slutt setter du sammen sandwitchen igjen. (omtrent slik som dei gjer i butikken når du bestiller). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå