Sportsgutten Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei! Jeg får snart lappen og er ute etter bil. Har null peiling, og kjenner ingen som har så mye peiling. Derfor spør jeg her. Har ikke sånn alt for mye å rutte med, så tenkte rundt 50k. Kan legge på litt. Jeg driver med triathlon. Så er avhengig av å ha sykkel på taket, samt at jeg er mye i fjellet på ski osv. Setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hva med en Peugeot Partner? Får en relativt ny en med 4-hjulsdrift, så kan du helt sikkert hive sykkelen inn bak. Ikke noe smykke og kun plass til en passasjer blant ulempene. Eksempel. Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2016 Hva med en Peugeot Partner? Får en relativt ny en med 4-hjulsdrift, så kan du helt sikkert hive sykkelen inn bak. Ikke noe smykke og kun plass til en passasjer blant ulempene. Eksempel. Enig hadde vært sykt kjekt, men trenger at det er 5 seter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå