Mahogany Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Hei, jeg skal kjøpe en ny PC, og skal bruke denne til å spille Sims 4 (ellers helt vanlig bruk). Har kommet frem til denne, men har generelt lite peiling på PC. Er denne god nok, eller burde jeg gå litt høyere i pris (helst noe under 4500kr)? Vil gjerne ha en PC som varer en stund og som har bra med minne. Hva ellers burde jeg se etter? Setter superstor pris på all hjelp! Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Den er litt for svak, men denne er grei http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE80E50397MT/lenovo-g50-80-15-6-barbar-pc-sort-solv 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Beste kjøpet du gjør er å kjøpe i5 laptop på bruktmarkedet, ikke så god batterilevetid men slik er det å kjøpe laptop. Du burde ha 8 GB ram og muligens nvidia 820M eller høyere, nvidia 770M Tviler på du får særlig bedre laptop ved å handle brukt. Den maskinen over er noe bedre en det trådstartet kom med, men skjermkortet er begrenset hva man får ut av intel cpu, det vil være flaskehalsen og 128 GB SSD. Koster ikke stort mere med 250 GB SSD. Endret 4. januar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå