Fotoskrulla Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Frozen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Vakkert med rimfrost også, selv om god gammeldags norsk vinter hadde vært å foretrekke. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Nydelig bilde med høstfarger og vinterlig frost glasur . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2016 Vakkert med rimfrost også, selv om god gammeldags norsk vinter hadde vært å foretrekke. Mvh Ragnar Nydelig bilde med høstfarger og vinterlig frost glasur . Mvh Alec God morgen gutter! I dag våknet jeg og ser hvit snø som ligger som et teppe over bilen min.. Hyggelig dere stikker innom og titter og kommenterer på bildet mitt. Ha en fin dag! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Lurte først på om det var et ormebol du hadde fått på brikka. Men ved nærmere ettersyn var det bare frosten som hadde skapt kunst til ære for fotografen. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2016 Lurte først på om det var et ormebol du hadde fått på brikka. Men ved nærmere ettersyn var det bare frosten som hadde skapt kunst til ære for fotografen. Roar Ikke ormebol, men ormegras Det er det vi kaller disse bregnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg